Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
By Weststarr -  31 lip 2013, 11:25
 małopolskie
#102850
To moze pytanie troszke inne, kupuje to auto od dobrego znajomego z komisu za 18k (sprowadzone z Grecji) czyli wiadomo nie chce na nim zarobic, a skoro sprzedaje tak by wyjsc na 0 to ile takie auto jest warte w PL jesli chciał bym zarobic na nim ?
By Mario V -  31 lip 2013, 12:27
 pomorskie
#102856
podałeś zbyt mało informacji o greku :)
nie myśl o zarobku tylko ile trzeba $$$ w niego włożyć by nim pojeździć czyli 18 +??? =???
dla rozeznania link z allegro ile sa warte w pl

http://allegro.pl/golf-v-2003-12759?a_enum" onclick="window.open(this.href);return false;[13][1]=1&a_enum[16][2]=2&a_enum[178][1]=1&a_text_i[1][0]=2005&a_text_i[1][1]=2005&a_text_i_enabled[1][0]=1&counters=1&order=p
#105707
Panowie z tego co czytam, i z tego co dowiedziałem się od mechanika

to ze wszystkich jednostek 1.9 TDI najlepiej unikać silników z kodem BXE ? Podobno wkładali do nich wadliwą serię panewek, które po pewnym przebiegu lubiały pękać.

Chcę kupić golfa, i znalazłem ostatnio jednego z kodem silnika 1.9 tdi BLS JCR - i to jest silnik z bardzo zaawansowanym systemem recyrkulacji spalin, posiada oczywiście DPF, i czy to prawda że jeśli DPF się przytka to podobno spaliny z silnika dostają się wtedy do oleju silnikowego, i to w rezultacie obniża wartości smarujące oleju...
Jeśli ktoś wgra mi do takiego samochodu soft omijający dpf-a to można go potem zdemontować ? albo zrobić coś aby więcej się tym tematem nie martwić ?
#106081
bolsfanwk pisze:, i czy to prawda że jeśli DPF się przytka to podobno spaliny z silnika dostają się wtedy do oleju silnikowego, i to w rezultacie obniża wartości smarujące oleju...
nie spaliny się dostają do oleju tylko niespalone paliwo przez co olej się rozrzedza. Jak robisz w miarę często przelot w trasie albo jakąś dłuższą obwodnicą to nie masz co się bać DPF'u - będzie ładnie się wypalał. A w razie czego można wyciąć i po sprawie.
#116781
Moje pytanie dotyczy wersji na rynek uk. Chyba juz na dobre napalilem sie na golfa tej generacji ale mam kilka wymagan co do wyposazenia:
- 3 drzwi
- diesel
- dsg
- climatronic
- opcjonalnie navi
Niestety przegladajac ogloszenia nie trafilem na ANI JEDNEGO ktory by spelnial 3 pierwsze warunki! Stad moje pytanie - czy golf mk5 na rynek uk byl wogle produkowany w takim zestawieniu?

No i od razu zeby zbednie nie smiecic pytanie ktore juz pewnie nie raz bylo zadawane na forum ale ja go znalezc nie moge . Ktory silnik? 1.9, 105koni i potem go podkrecic zeby jezdzil czy 2.0, 140 konikow i byc moze troche podkrecic?
By mihhu -  20 sty 2014, 15:55
 dolnośląskie
#116800
Dużo było już o wojnie 2.0 vs 1.9 TDI.

Wiadomo, że wszystko zależy od egzemplarza, ale moim zdaniem lepiej 1.9 + chip.

Skoro jest mały wybór wg Twoich wymagań, pomyśl o 5drzwowym. Wybór na pewno będzie większy i łatwiej trafić zadbany egzemplarz.
By mihhu -  20 sty 2014, 18:34
 dolnośląskie
#116814
Aż sprawdziłem z ciekawości czy faktycznie jest tak jak mówisz.
Na jednym z większych serwisów z ogłoszeniami w UK- w całym UK jest dokładnie 0 takich golfów. Są tylko golfy VI w takiej konfiguracji.

Jeżeli chodzi o 3drzwiowe dsg to znalazłem 1 egzemplarz w benzynie, reszta to golfy GTI
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p" onclick="window.open(this.href);return false;

Sporo jest 3 drzwiowych diesli w manualu
http://www.autotrader.co.uk/search/used ... of-doors/3" onclick="window.open(this.href);return false;

Także chyba musisz iść na jakiś kompromis Albo zrobić swap silnika/skrzyni/zaspawać tylne drzwi. :)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 33