Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
By miskof -  14 lut 2014, 13:51
 mazowieckie
#120242
Właśnie zastanawiam się nad zakupem Golfa V 2.0 TDI 140KM 2003r produkcji z silnikiem BKD, przebieg 185tys km, pierwsza rejestracja 2004r.
Od nowości u jednego właściciela, podobno lał do tego silnika 10w40 co chyba nie jest dobrym rozwiązaniem w tej jednostce silnikowej..
Po waszych komentarzach jestem trochę sceptycznie nastawiony do zakupu tego samochodu... :/
Podobno w 100% ma ori lakier, 100% bezwypadkowy, pełna książka serwisowa.
Miesiąc temu były robione nowe wahacze i uszczelniana pompa paliwowa, nowe świece, nowy pasek klinowy z tego co wiem.
Jutro jadę obejrzeć, macie jakieś rady?
#120300
miskof pisze:Właśnie zastanawiam się nad zakupem Golfa V 2.0 TDI 140KM 2003r produkcji z silnikiem BKD,
taj jak poprzednik - wątpliwy interes
przebieg 185tys km, pierwsza rejestracja 2004r
równie wątpliwe jak jakość tego motoru

Od nowości u jednego właściciela,
polskiego czy niemieckiego?
podobno lał do tego silnika 10w40 co chyba nie jest dobrym rozwiązaniem w tej jednostce silnikowej..
niedobre rozwiązanie

Podobno w 100% ma ori lakier, 100% bezwypadkowy, pełna książka serwisowa.
Miesiąc temu były robione nowe wahacze i uszczelniana pompa paliwowa, nowe świece, nowy pasek klinowy z tego co wiem.
Jutro jadę obejrzeć, macie jakieś rady?
to krajówka z polskiego serwisu czy sprowadzony? Sprawdziłeś po VIN historię?
By miskof -  15 lut 2014, 9:52
 mazowieckie
#120369
mettenos pisze:
miskof pisze:Właśnie zastanawiam się nad zakupem Golfa V 2.0 TDI 140KM 2003r produkcji z silnikiem BKD,
taj jak poprzednik - wątpliwy interes
przebieg 185tys km, pierwsza rejestracja 2004r
równie wątpliwe jak jakość tego motoru

Od nowości u jednego właściciela,
polskiego czy niemieckiego?
podobno lał do tego silnika 10w40 co chyba nie jest dobrym rozwiązaniem w tej jednostce silnikowej..
niedobre rozwiązanie

Podobno w 100% ma ori lakier, 100% bezwypadkowy, pełna książka serwisowa.
Miesiąc temu były robione nowe wahacze i uszczelniana pompa paliwowa, nowe świece, nowy pasek klinowy z tego co wiem.
Jutro jadę obejrzeć, macie jakieś rady?
to krajówka z polskiego serwisu czy sprowadzony? Sprawdziłeś po VIN historię?
U jednego właściciela w Polsce, ma go z salonu od nowości.
Nie sprawdziłem po VINie bo mi go nie wysłał, ale zrobię to dzisiaj :)

Widzę że raczej odradzacie mi zakup tego auta.
Ja też nie jestem najarany, więc z chłodną głową do tego podchodzę. Po prostu potrzebuje samochód w miarę oszczędny, w miarę dynamiczny, który ma w miarę dobre wyposażenie.
By miskof -  15 lut 2014, 10:08
 mazowieckie
#120372
mettenos pisze:jak krajówka to niech poda VIN i serwis w którym był serwisowany, nikt nie wyklucza definitywnie tego auta, może jest OK, ale sprawdzić trzeba dobrze wszystko
Jasne, na pewno to sprawdzę i przejrzę książkę serwisową.
A jeżeli chodzi o akcję serwisową to co tam wymieniali?
#120402
dexter23pl pisze:Nie raz widziałem w nich takie same pieczątki pod rząd z tym samym tuszem i nawet pod tym samym kątem poodbijane. Nawet długopisa się komus nie chciało zmienić przy wpisywaniu danych hehe
:lol: Masz racje zdarzają sie i takie egzemplarze, dlatego warto najpierw popatrzeć jak jest ta książka wypełniana a dopiero później co tam jest w niej popisane i rzekomo porobione w aucie.
Awatar użytkownika
By Krzycho -  15 lut 2014, 17:14
 małopolskie
#120458
Ja do tego mojego GT dostalem praktycznie czysta ksiazke serwisowa, chyba sa 2 wpisy a do tego nawet nie ma wlepki z kodami z przodu.... Jak to zobaczylem to wysmialem goscia :) ale w ASO sprawdzilem sobie historie i auto bylo 4 razy na serwisie....
By miskof -  16 lut 2014, 12:30
 mazowieckie
#120572
Możecie mi powiedzieć czy te samochody z 2003r miały już DPFa?
I jeszcze pytanie czy w lampach przednich we wszystkich modelach powinien być znaczek VW?

A więc po oględzinach wyszło że:
- prawy bok lakierowany (właściciel przytarł o słupek na parkingu (widziałem zdjęcia) + 1/5 progu to szpachelka (rozumiem że to samochód 10 letni).
-lewe nadkole z przodu - robią się lekkie bąble bo osłona nadkola się osunęła i zaczęła tam lecieć woda (do zrobienie ;) )
- brak w tylnym zderzaku lampek od podświetlenia tablicy.
- jest jedna wgniotka za tylnym oknem do wyciągnięcia i na klapie do wyciągnięcia 3 minimalne ledwo widoczne.
- dach przy prawej stronie pociągnięty lakierem bezbarwnym (kiepski malarz był), ale to też jakoś mnie nie odstrasza.
- wnętrze trochę już leciwe, konsola przy radio trochę porysowana.., tapicerka do wyprania.
- komputer nie pokazał większych błędów ale np. żarówka świateł przeciwmgielnych z przodu.
- komputer podał przebieg przybliżony temu na FISie.
- jeżeli chodzi o zawieszenie to nie wykazało żadnych stuków, luzów, bardzo dobrze się prowadziło.
- przy hamowaniu nic się nie trzęsło, hamował bardzo dobrze.
- najbardziej co mnie zastanawiało to turbina na 1 biegu szczególnie, świszczała jak "sowa", w wyższych partiach obrotów nie było słychać już tego gwizdu.
-rozrząd robiony podobno ok 50tys km temu.
- tylne opony letnie do wymiany

w sumie to tyle co mogłem zobaczyć na pierwszy rzut oka.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33