@maverick
No dobra,zeby sie nie rozpisywac,to tylko dwa slowa....
Co kupic?
to samo pytanie zadał mi ojciec... odpowiedziałem krótko wolnossącą toyote valvematic [bezstopniowy wznios zaworów]
2.0 po lifcie. Nie ma bezpośredniego wstrysku moment 200Nm.
BTW: nie bał bym się D4, jak i d4-d [oprócz 2.2], jako jedyny producent w silnikach z bezpoś wtry zawchował tradycyjny pośredni wtrysk aby zmywać syf z kolektorów...
mój ojciec ma ave 2.0 pb valvematic [aby była po lifcie] 2012' pali 7,6/8 cisza 0 awarii już wykonanie pachnie lexem, nie powiedział bym że nowe toyoty to mit, wręcz przeciwnie dzwiga się bardzo mocno.
2.0 d4-d od 2012 super, choć ma tylko 126ps moment od 1,2rpm max, jeżdzą po kilka setek tkm i luzik.
Hond nie znam, co w nowych generacjach powyprawiali...
fajnymi silnikami są 2.0 hdi powyż 2011r.
wracają do tematu, napinacze które tvn napomniał przypadek dsg i przewody w skodach to wszystko na cały gnój
to trochę nie feir . W DE napinacze wymieniaja z ukłonem, u nas straszą przyjeżdzasz i robią łaskę że dadzą rabat 10% aso zarabia i tekst kierownika zmiany "wszystkie tak mają, nowsze poprawili", a gó... poprawili.
2.0 TDI popawiają od 10lat.