Mettenoos pisze:historia i przebieg sprawdzone, się zgadzają, patrząc na przedni zderzak z r-line to mogła byc przygoda, jutro będę oglądał na żywo
Zobacz czy w briefe ostatnim była firma jak tak to musisz dostać fakturę vat a nie vat marża. A jak osoba fizyczna to może byc vat marża.
Dodano po 18 minutach 6 sekundach:
Moi znajomi w 99% tak kupili auta i jak im powiedziałem to się
Ale na razie jest cicho bo Nuemcy biorą sie za droższe auta, a jak będzie dalej nie wiadomo. Mój kolega na razie tak lata 3 lata. Mechanizm wygląda tak np taki Tiguan w super stanie jest drogi ale - bez vat cena jest atrakcyjna. Słup w De kupuje takie auto z Aso lub z firmy, w briefw wpis ze właścicielem jest firma. Nie płaci vatu i sprzedaje w cen nie netto za mała prowizję kolesiowi PL na umowę kupna sprzedaży, polski komis który niby nic nie wie i sprzedaje w Polsce na fakturę vat marża przesuwając odpowiedzialność zapłaty vatu na ostatniego nabywcę jak wyjdzie co i jak. Niemcy szukają slupa i nie mogą znaleźć i na razie w Eu w Cepiku szukają drogich aut gdzie przekręt na vacie jest duży. W Polsce rocznie sprzedaje sie tak 150 tys aut. Na razie nikt z moich znajomych nie musiał dopłacać vatu, znam kilka przypadków ale z autami powyżej 80 tys zł. Jak Niemców przyciśnie to nie wiadomo jak będzie. Przedawnia sie po 4 latach. W tym roznica jest jak faktura jest vat marża a vat. Żaden komis nie sprzeda Ci auta z De w fakturze vat, tylko vat marża, albo mało który, a z polskiej firmy auto jak przechodzi przez komis będzie zawsze vat bo by szybko to wyszło- nasz US szybko to wychwyci, a jak a szuka sie slupa i w danym kraju auto nie jest zarejestrowane to trudno ustalić gdzie i kto ma ten vat zapłacić.
KARTOTEKA Jetta http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=10080" onclick="window.open(this.href);return false;