#96590
Mnie się wydaje, że w miarę zdrowo brzmi ten silnik. Cyka pompa paliwa z przodu, zaworek odpowietrzający itp.. Te silniki po prostu brzmią tragicznie na wolnych obrotach.
ja miałem podobny problem - im dłużej stał tym gorzej palił i nie była to wina pompy http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=15&t=2569" onclick="window.open(this.href);return false;fredric pisze:Właśnie stawiamy na pompę paliwa. Ogólnie ma problem z pompą jak długo postoi auto to dłużej kręci przy odpaliu.
Po dźwięku wydaje mi się, że faktycznie łańcuch klepie.simmoni pisze:Witam wszystkich fanów VW
Chciałem się podłączyć pod temat. Posiadam VW EOS-a 2007r TFSI z USA. Przeczytałem ten wątek i chciałem się również poradzić. Mój silnik wydaje nast. odgłosy klekotania jak w dieslu:
http://w821.wrzuta.pl/audio/7ezNBdbR0gf ... ek_silnika
Chciałem zapytać fachowców czy to jest taki sam silnik jak w GTI? I czy czeka mnie wymiana napinacza, łańcucha i w ostateczności wariata?
Dokładnie tak to wygląda. Zdarza się jeszcze, że przewody paliwowe klepią o podłogę - to też jest częsta sprawa w GTi.Wtedy jest to słyszalne tylko wewnątrz, często od strony pasażera.3dawid pisze:Witam,
czy objawem zmuszającym do zmiany napinacza + łańcucha będzie taka sytuacja.
Gdy zapalam auto słychać delikatne cykanie jednak wraz ze wzrostem temperatury zaczyna coraz bardziej klekotać ?
Nie jest to może dźwięk jak w DIESEL jednak tak 40 % głośności 1,9 TDI.
Z gory dzieki za info