Volkswagen Golf MK5

Wszystko o młodszym bracie /z problemami technicznymi prosimy pisać w działach technicznych/
Awatar użytkownika
By Tyson -  08 mar 2014, 23:52
 mazowieckie
#123004
coś na podobnej zasadzie montowane jest fabrycznie przez seata.
Miałem przyjemność jeździć leonem 1.8TSI 180KM DSG w wersji FR. Dostępne są 3 tryby: eco, normal i sport. Po przełączeniu na sport, układ kierowniczy wyraźnie się usztywnia, DSG robi redukcję, a układ wydechowy robi się bardziej bassowy i to słychać.
Wrażenia z jazdy jak najbardziej na plus. Ten wydech sprawia, że kierowca czuje się jakby miał dużo więcej koni pod maską, a to tylko 180 :cool:
W passacie 1.8TSI 160KM, którym czasami jeżdżę, właśnie brakuje delikatnego zadziora z układu wydechowego. Dla mnie ten 1.8TSI w passacie brzmi jak 1.4TSI 122KM :ireful: szkoda, bo jak zawitają letnie buty to umawiam się do dr mastersa za zabieg :)
Szwaby mogli pomyśleć, żeby przy wyższych obrotach ten silniczek inaczej brzmiał. Komuś innemu pewnie odpowiada cisza i spokój mimo ostrego deptania.