#126564
Mam odmienne zdanie, co do osłon plastikowych; oryginalnie założone były na przegubach osłony plastikowe (są one twardsze i mniej elastyczne od gumowych), zdarzało się że pomimo dobrego założenia i dobrej opaski potrafiły się delikatnie zsuwać i poprzez szparę wchodził brud i wilgoć. Dwa razy udało mi się w porę przypilnować, poprawić; jednak za trzecim razem w porę nie przyuważyłem, osłona się zsunęła, wszedł syf i przegub straciłem. Przy montażu nowego przegubu mechanik oddał zakupione osłony plastikowe, polecił dobre, grube, mięsiste gumowe (dobrał bodajże od Mazdy) i śmigają już 4 lata i nie ma najmniejszych poprawek oraz wyglądają jak nowe. Oczywiście jak to to z przegubami, co jakiś czas sprawdzam wszystkie cztery osłony, tak dla bezpieczeństwa swojego portfelu i przegubów.
Był VW MKV PLUS 1,9 TDI BKC, jest SEAT ALTEA XL 1,8 TSI CDAA