Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
#120588
miskof pisze:Możecie mi powiedzieć czy te samochody z 2003r miały już DPFa?
nie, fabrycznie nie miały ale istnieje możliwość, że niemiec dołożył sobie uniwersalny zestaw doposażenia w DPF, spotkałem się kilka razy z tym
miskof pisze:
- komputer nie pokazał większych błędów

zawsze przed sprzedażą co bardziej zapobiegliwi kasują błędy więc nie oczekuj, że sterowniki będą zawalone błędami
By maverick -  23 kwie 2014, 12:48
 lubelskie
#128908
grejf pisze:"mam kolege w ASO", a ja mam ich tuzin którzy do mnie dzwoną... :D

1,5k za polere zaworów [poupalanych] i odetkanie ledwo oddychająch FSI/TFSI ? Lub wżer na cylindrach w V6, bo nie pisze tu o napinaczach :shock:
wolne żarty, ASO porosły jak grzyby po deszczu, czemu? Żeby doić z niestety już mitycznych dobrych jakościowo samochodów Nas konsumentów kropka.
Co do samego ASO ... TVN Turbo jeździ po markach i przedstawia wtopy ASO i chamstwa, tylko zauważcie że nie jeździ po VAG'U bo? Zaopatrują sie u nich w samochody od reporterów po dyrektorstwo na "rabatach i układach że byś upadał". Do tego w tvnt w kazdym programie jest nowa skoda, seat, super audi i vw nowy testowany w Poznaniu
To co ja już widziałem w ASO audi np. to nie jest paranoja, to są fakty widzieliście kiedyś kobietę w ASO która groziła że się podpali jak jej nie wymienią auta na nowe, lub medialnej osoby grożącej że przyjedzie z telewizją? No ja widziałem, nie były to ich choroby psychiczne tylko desperacja najgorszej sieci ASO w pl, a to tylko 2 osoby które mi zapadły w pamięć bo miały pianę na całej twarzy i były zdolne do wszystkiego. Nie wspomnę o jakości materiałów użytych w nowych silnikach przewaga dzięki technice :D
Ubolewam sam nad tym...
nie kupił bym golfa 7, bo wiem jakie ma wady genu, no i do tego już generacja aut tzw "cieniej blacho farby". Dla mnie priorytetem jest dość idioto odporny silnik i przyjazne ASO, a nie żeby kierownik i mechanik byli "przyjacielem rodziny" bo inaczej kupa ze zorganizowania naprawy po Bożemu. Jak by podchodzili do klienta jak w Toyocie żyło by się lepiej...
No dobra,zeby sie nie rozpisywac,to tylko dwa slowa....
Co kupic?
Awatar użytkownika
By cyprianmeister -  23 kwie 2014, 13:25
 pomorskie
#128913
PinkFloyd pisze:Wolnossącą benzynę z wtryskiem pośrednim, ale chyba juz nikt takiej jako nowej nie robi
a jakie są przykłady tego silnika ?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 kwie 2014, 13:26
 pomorskie
#128914
PinkFloyd pisze:Wolnossącą benzynę z wtryskiem pośrednim, ale chyba juz nikt takiej jako nowej nie robi
oprócz vag-ów robią prawie wszyscy, tylko trzeba by zaakceptować francuza, forda czy koreańczyka, myslę że nie miałbym z tym problemu, ta "przewaga dzięki technice" nie jest wcale taka oczywista

edit: turbodoładowaną benzynę z wtryskiem pośrednim do niedawna robił fiat w wariancie 1.4 140 ps i zdaje się Opel
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 kwie 2014, 13:28
 pomorskie
#128915
cyprianmeister pisze:a jakie są przykłady tego silnika ?
pośród VAG-ów raczej ich nie znajdziesz chyba że wystarczy ci taki 1.2 MPI w UP! czy 1.2 MPI w Fabii, Polo, Ibizie :)
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  23 kwie 2014, 13:41
 zachodniopomorskie
#128916
Ja mam touarega 4,2 V8 co do silnika zero, zero problemow, nie bylo z nim nigdy, nawet nie zajęknął przez 3 lata i zero bledow, tam najwazniejszy sprawny akumulator i swiece i zawsze dojadę, co do reszty wyposażenia roznie bywa ale silnik bezawaryjny, nie patrze ze zimny czy gorący gaz i do przodu tylko te spalanie :) ale w USA wychodzi nim taniej niż w Polsce tdi. W pracy mielismy Focusa II 1.6 mpi silnikiem yamaha, mial byc wymieniony jak padnie, przebieg 200 tys mil, olej nie wymieniany od 30tys, ciągnięty do odcinek nawet na zimnym w mrozy, na jalowym wprowadziliśmy go na 30 sęk aż do odcinki i nic dalej jezdzi a zawieszenie i uklad kierowniczy miodzio, nie wiem ale chyba te starej generacji wolnossące japonce to debilnoodporne, w sumie auto ni sie nie podoba ale jako pewne wozidlo silnik miodzio, w sumie zauwazylem ze trwale diesle to te do normy euro3
By maverick -  23 kwie 2014, 14:02
 lubelskie
#128922
No dobra,jesli chodzi o benzyne,to byc moze wiedzialbym co kupic.
Ale mowa jest o aucie ekonomicznym,wiec diesel.
Z tym zaakceptowaniem aut francuskich,to ja bym tak sie nie rozpedzal.O trwalosci francuskich diesli jakos zadnych legend nie ma,a francuska elektronika przerosla juz samych francuskich inzynierow.Wiec trudno,zeby normalny czlowiek nad nia zapanowal.Osobiscie w strone Francji bym sie nie kierowal.Pozostaje wiec daleki wschod.
Te Hyundaye,Kia inne badziewie (mowa o dieslach) jezdza bardzo przyzwoicie,ale to sa auta stosunkowo swieze i nie wiadomo co bedzie po 10-ciu latach.
A do tego,jak wyglada srodek auta (mam na mysli fotele) ze wschodu po 200k przebiegu,a jak auta z niemiec.
Sam juz nie wiem....
Awatar użytkownika
By grejf -  23 kwie 2014, 14:15
 mazowieckie
#128923
@maverick

No dobra,zeby sie nie rozpisywac,to tylko dwa slowa....
Co kupic?
to samo pytanie zadał mi ojciec... odpowiedziałem krótko wolnossącą toyote valvematic [bezstopniowy wznios zaworów] 2.0 po lifcie. Nie ma bezpośredniego wstrysku moment 200Nm.
BTW: nie bał bym się D4, jak i d4-d [oprócz 2.2], jako jedyny producent w silnikach z bezpoś wtry zawchował tradycyjny pośredni wtrysk aby zmywać syf z kolektorów...
mój ojciec ma ave 2.0 pb valvematic [aby była po lifcie] 2012' pali 7,6/8 cisza 0 awarii już wykonanie pachnie lexem, nie powiedział bym że nowe toyoty to mit, wręcz przeciwnie dzwiga się bardzo mocno.
2.0 d4-d od 2012 super, choć ma tylko 126ps moment od 1,2rpm max, jeżdzą po kilka setek tkm i luzik.

Hond nie znam, co w nowych generacjach powyprawiali...
fajnymi silnikami są 2.0 hdi powyż 2011r.

wracają do tematu, napinacze które tvn napomniał przypadek dsg i przewody w skodach to wszystko na cały gnój :tooth: to trochę nie feir . W DE napinacze wymieniaja z ukłonem, u nas straszą przyjeżdzasz i robią łaskę że dadzą rabat 10% aso zarabia i tekst kierownika zmiany "wszystkie tak mają, nowsze poprawili", a gó... poprawili. :) 2.0 TDI popawiają od 10lat.
#131865
mój pierwszy post na forum to się najpierw przywitam ;)

zamierzam kupić pierwsze auto - wybór padnie najprawdopodobniej na golfa v
1.9tdi, rok 2007 i w górę, hatchback, 5d, kolor grafit albo granatografit ( :D ), 2sferowy climatronic
poluje już miesiąc i ciężko coś znaleźć z przebiegiem <160k w cenie do 25tys
z 2/3 sztuki by się znalazły, ale 300km w jedną strone bym miał
pytanie - czy brać pod uwagę silnik 1.9 90KM? czy skupić się na szukaniu 105?
czy jest w ogole możliwe znalezienie takiego auta w takiej cenie z takim przebiegiem i wyposazeniem?
http://allegro.pl/vw-golfv-1-9tdi-105km ... 33412.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ten egzemplarz jest genialny, ale cena juz nie
biore tez pod uwage dolozenie 5tys i szukanie golfa6/astry4 (tak wiem, ze to forum golfv, ale moze ktos kto sie zna lepiej na autach moglby doradzic)

z góry dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
By Sajmon -  20 maja 2014, 23:15
 śląskie
#132165
lis3k pisze:mój pierwszy post na forum to się najpierw przywitam ;)

zamierzam kupić pierwsze auto - wybór padnie najprawdopodobniej na golfa v
1.9tdi, rok 2007 i w górę, hatchback, 5d, kolor grafit albo granatografit ( :D ), 2sferowy climatronic
poluje już miesiąc i ciężko coś znaleźć z przebiegiem <160k w cenie do 25tys
z 2/3 sztuki by się znalazły, ale 300km w jedną strone bym miał
pytanie - czy brać pod uwagę silnik 1.9 90KM? czy skupić się na szukaniu 105?
czy jest w ogole możliwe znalezienie takiego auta w takiej cenie z takim przebiegiem i wyposazeniem?
http://allegro.pl/vw-golfv-1-9tdi-105km ... 33412.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ten egzemplarz jest genialny, ale cena juz nie
biore tez pod uwage dolozenie 5tys i szukanie golfa6/astry4 (tak wiem, ze to forum golfv, ale moze ktos kto sie zna lepiej na autach moglby doradzic)

z góry dzięki za pomoc
Tutaj mamy odpowiedni temat do witania się:

http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=63&t=6138" onclick="window.open(this.href);return false;
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 33