#101873
U mnie problem powrócił.
Okazuje się, że wystarczy jechać 160-170km/h przez 10 minut - po wyłączeniu auta (i zostawieniu go na kilka godzin) i po uruchomieniu włącza się kontrolka od wody - a w zbiorniczku pusto.
Wymieniałem już korek, naprawiłem wentylator - po mieście i okolicy nie ma problemu. Dopiero przy większych stałych prędkościach traci wodę. Dodam, że wskazówka temperatury stoi równo - więc silnik raczej trzyma temperaturę.
Przyglądałem się krućcom w okolicy zbiornika i widziałem, że wszystko dookoła jest mokre - czyli wywala płyn (albo nadmiar), bo po odkręceniu korka trochę tylko wraca.
Albo uszczelka albo głowica..
EDIT:
Pytanie: czy problemem może być pompa wody? Niby była wymieniana razem z rozrządem (50tys temu) ale znalazłem w internecie sporo podobnych problemów, gdzie rozwiązaniem była wymiana pompy, bo uszkadzał się wirnik (przy dużym obciążeniu przestawał się kręcić).
EDIT 2:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Okazuje się, że wystarczy jechać 160-170km/h przez 10 minut - po wyłączeniu auta (i zostawieniu go na kilka godzin) i po uruchomieniu włącza się kontrolka od wody - a w zbiorniczku pusto.
Wymieniałem już korek, naprawiłem wentylator - po mieście i okolicy nie ma problemu. Dopiero przy większych stałych prędkościach traci wodę. Dodam, że wskazówka temperatury stoi równo - więc silnik raczej trzyma temperaturę.
Przyglądałem się krućcom w okolicy zbiornika i widziałem, że wszystko dookoła jest mokre - czyli wywala płyn (albo nadmiar), bo po odkręceniu korka trochę tylko wraca.
Albo uszczelka albo głowica..
EDIT:
Pytanie: czy problemem może być pompa wody? Niby była wymieniana razem z rozrządem (50tys temu) ale znalazłem w internecie sporo podobnych problemów, gdzie rozwiązaniem była wymiana pompy, bo uszkadzał się wirnik (przy dużym obciążeniu przestawał się kręcić).
EDIT 2:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
VW MK5 '06 GT DSG → Kartoteka