#154243
Na seryjnym zawieszeniu duza i szeroka felga nie dosc ze bedzie wyglądac fatalnie, auto podniesie sie do gory i bedzie wygladac jak koza to jeszcze felga z oponą moze wystawac po za obrys auta.
Jezeli je obnizymy to z kazdym centymetrem w doł robi sie negatyw tj kolo bardziej pochyla sie w nadkole. negatyw praktycznie nie jest widoczny ani niebezpieczny dla opon bo jeździłem na dużym obniżeniu 2 lata i opony sie nie starly.
Podsumowujac aby golf wygladał pzyzwoicie na duzej feldze trzeba go obnizyc (im wiecej tym lepiej ), dobrac odpowiednia szerokosc i et felgi, dobrać odpowiednia opone.
Jezeli je obnizymy to z kazdym centymetrem w doł robi sie negatyw tj kolo bardziej pochyla sie w nadkole. negatyw praktycznie nie jest widoczny ani niebezpieczny dla opon bo jeździłem na dużym obniżeniu 2 lata i opony sie nie starly.
Podsumowujac aby golf wygladał pzyzwoicie na duzej feldze trzeba go obnizyc (im wiecej tym lepiej ), dobrac odpowiednia szerokosc i et felgi, dobrać odpowiednia opone.