#157389
jakie impulsy chcesz mieć na tym mikro włączniku?? miernik ustawiasz na pikacza i nim sprawdzasz przełącznik a nie woltomierzem...
Krzycho
MK5 '08 GT Sport OEM+
UP! '17 OEM+
MK5 '08 GT Sport OEM+
UP! '17 OEM+
Z opisu podkreślonego wynika, iż mikro wyłącznik jest w pozycji "zamknięty" - brak kontrolki otwarcia maski i działające wycieraczki - system odczytuje to, jako maska zamknięta i nie dolano oleju.mati5123 pisze:Witam! Wiem temat już był Chodzi mi tylko o to czy jestem na dobrej drodze rozwiązania problemu . Zapaliła mi się żółta kontrolka oleju .
Moje testy:
-dolanie oleju (stan prawidłowy)
-zamykanie otwieranie maski
-nie pojawia mi się kontrolka ,że maska jest otwarta wcześniej była .
-przy otwartej pokrywie załączyłem wycieraczki ( zaczęły wycierać szybę ) ( powinny chyba nie działać tak ? )
-rozkręciłem mikro wyłącznik sprawdziłem miernikiem i nie ma ,żadnych impulsów 0 V
Wnioski uszkodzony mikro wyłącznik ? Czy jednak szukać głębiej ?
THX za pomoc
A te 2 litry to na ile km?legion94 pisze: Od tamtej pory bodajże w październiku wymieniałem olej (mobil s 3000 5w40) no i zaczeło się...
wlałem 4l i od tamtej pory dolewałem kolejne 2...
PS najważniejsze golf V 1.4 sportline
legion94 pisze:Na jakieś max 2tys km dolewalem 2.5-3litry
nieeee, to złom, chyba pierścieni w ogóle nie ma, może zapomnieli założyćlegion94 pisze:Na jakieś max 2tys km dolewalem 2.5-3litry
to nic nie zmienialegion94 pisze:
Przepraszam, pomyłka ostatnia butla miała litr nie 2..
Czyli na 2tys km (około) dolałem 2litry.