#168411
Witam,
Jakieś dwa tygodnie temu zakupiłem VW Golf Mk5 1.9 TDi w wersji Goal. Po przeskanowaniu VCDSem wyskoczył błąd:
Przy okazji proszę o sprawdzenie także logów pompowtryskiwaczy:
http://vaglog.pl/log_206359.html
http://vaglog.pl/log_206358.html
Dodam, że przy puszczaniu pedału gazu, w grupie 018 zamiast pożądanej wartości 4.0 cały czas było praktycznie 128.0. To oznacza, że coś jest nie tak?
Jakieś dwa tygodnie temu zakupiłem VW Golf Mk5 1.9 TDi w wersji Goal. Po przeskanowaniu VCDSem wyskoczył błąd:
Skasowałem go, jednak po przejechaniu 100km wyskoczył ponownie (kontrolka "check engine"). EGR został wyczyszczony, jednak to nie pomogło. Zrobiłem logi grupy 003 (to moje pierwsze logi, więc nie wiem czy czegoś nie sknociłem). Trochę mnie dziwi, że wartość "zasysanego" powietrza się praktycznie nie zmienia, niezależnie od otwarcia czy zamknięcia zaworu. To oznacza, że EGR do wymiany? Tutaj jest ten log: http://vaglog.pl/log_206357.html.1 Fault Found:
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1722 /min
Torque: 60.0 Nm
Speed: 81.0 km/h
Load: 20.0 %
Duty Cycle: 14.7 %
Bin. Bits: 00001100
Mass Air / Rev.: 280.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 640.0 mg/str
Przy okazji proszę o sprawdzenie także logów pompowtryskiwaczy:
http://vaglog.pl/log_206359.html
http://vaglog.pl/log_206358.html
Dodam, że przy puszczaniu pedału gazu, w grupie 018 zamiast pożądanej wartości 4.0 cały czas było praktycznie 128.0. To oznacza, że coś jest nie tak?