#17007
W tym temacie pytamy o wszystko co związane z wyborem zestawu, części potrzebnych do wymiany rozrządu do wszystkich wersji silnikowych
z tym sie nie zgodze poniewaz zmeczony pasek mozna latwo rozpoznac po peknieciach od wewnetrznej strony ktore sa spowodowane przebytym przebiegiem oraz wiekiem samego paska I jesli twierdzisz ze pasek ktory nie ma pekniec strzeli za 2 h to albo jest to wada fabryczna albo cos zatrzymalo pasek podczas pracy np zatarta pompa wodyTomasz pisze:Głównym problemem z paskami jest to, że mogą wyglądać jak nowe nawet 2 godziny przed zerwaniem co często gubi nadmiernie oszczędnych użytkowników.
Nie wiem czy pisales to do mnie czy Tomasza ale odnosnie tej gwarancji to zebys sie kiedys nie zdziwil bo gwarancje na podzespoly i naprawy teoretycznie daja , gorzej jest pozniej z udowodnieniem ze winny byl montaz lub wady fabryczne czesci np paska . Pozdrawiam !fredric pisze:Jestem ciekaw czy twój super mechanik da ci gwarancje. Serwis ma to do siebie że daje gwarancje więc jak strzeli pasek albo coś padnie przy rozrządzie wymieniają na gwarancji. U mnie 2.0tdi za rozrząd w serwisie rok temu zapłaciłem koło 1600zł. Takie są ceny w radomskim serwisie ster, w cenie jest wszystko pompa pasek i jakieś rolki albo rolka, i najważniejsze gwarancja.