#178021
Mam pytanie odnośnie celowego wypalanie DPFu, tzn tak jak radziliście jazdy na 4 biegu z prędkością obrotową 3-3,5 tyś na minutę. Od kiedy kupiłem swojeg nie słyszałem i nie czułem żeby się dopalał. Możliwe że po prostu o tym nie wiem bo to moje pierwsze auto z takim filterem.
Moje pytanie jest czy mimo tego ze kontrolka się nie zapala a ja nie czuję tego "dopalania" powinieniem raz na jakiś czas wymusić na nim dopalanie poprzez wyżej opisaną jazdę? Tak profilaktycznie zeby nie doprowadzić do zaplenia sie kontrolki i przypchania filtra. Czy skoro nic się nie zapala i nie sygnalizuje problemu to jeździć jak jeżdzę do tej pory i ewentualnie przeprowadzić te procedurę w momencie zapalenie się kontrolki?
Z góry dzięki za opinie i jakieś podpowiedzi jak się z tym obchodzić żeby nie popsuć
Moje pytanie jest czy mimo tego ze kontrolka się nie zapala a ja nie czuję tego "dopalania" powinieniem raz na jakiś czas wymusić na nim dopalanie poprzez wyżej opisaną jazdę? Tak profilaktycznie zeby nie doprowadzić do zaplenia sie kontrolki i przypchania filtra. Czy skoro nic się nie zapala i nie sygnalizuje problemu to jeździć jak jeżdzę do tej pory i ewentualnie przeprowadzić te procedurę w momencie zapalenie się kontrolki?
Z góry dzięki za opinie i jakieś podpowiedzi jak się z tym obchodzić żeby nie popsuć