#20470
W związku z tym ze od 2009 roku weszła nowelizacja ustawy dotyczacej świateł dziennych w naszych samochodach, a dokładnie mówiąc nie ma juz obowiazku aby światła tylne pozycyjne musiały się palic w czasie uzywania wyzej wymienionych świateł przedstawiam wam poradnik jak uruchomic tą funkcje w naszych samochodach
Wiec tak musimy posiadac CO NAJMNIEJ 21 bitowy lub z większą liczbą bitów sterownik centralnej elektryki
Przy użyciu VAG@COMA lub VCDS mozemy to sprawdzic.
Nastepnie jezeli juz to sprawdzilismy przechodzimy do centralnej elektryki BIT [09]
Aktywujemy BAJT 0 BIT 4 (Światła do jazdy dziennej Ameryka Północna)
W tym momencie przednie światla mijania spełniaja role świateł do jazdy dziennej. Pozostałe światła (światła pozycyjne przód, tył, światła obrysowe są w tym momencie nie aktywne)
Jezeli chcemy zmniejszyc natęzenie światła do jazdy dziennej to przechodzimy do BAJTU 8 i zmieniamy tam % natęzenie świecenia żarówek
Nie polecam jednak tego robic dla osób posiadajacych xenony poniewaz można w ten sposób zniszczyć żarniki
Opcja jak najbardziej wskazana dla samochódów posiadajacych zwykłe zarówki halogenowe
Jezeli natomiast mamy zamontowane Xenony lub Bixenony (jak ja) to osobiscie radze aby role świateł do JD spełniały światła przeciwmgielne
Aby to zmienic musimy aktywowac BAJT 17 BIT 4
Jasnosc swiecenia Halogenow jako swiatła do JD mozemy zmienic w BAJCIE 20
I to by było na tyle
Od tej pory światła do JD będą aktywne gdy mamy włącznik od wlączania świateł w pozycji 0 i włożony kluczyk w pozycji zapłonu.
Jezeli natomiast nie chcemy aby się świeciły światła (gdy np czekamy na kogos na parkingu gdy pracuje silnik) wystarczy zaciągnac ręczny i światła do jazdy dziennej się dezaktywuja.
Myśle ze mój tutorial będzie dla was pomocny poniewaz mało jest rzeczowych informacji na ten temat w internecie
By the way zaoszczędzimy w ten sposób parenaście ładnych wacików
Wiec tak musimy posiadac CO NAJMNIEJ 21 bitowy lub z większą liczbą bitów sterownik centralnej elektryki
Przy użyciu VAG@COMA lub VCDS mozemy to sprawdzic.
Nastepnie jezeli juz to sprawdzilismy przechodzimy do centralnej elektryki BIT [09]
Aktywujemy BAJT 0 BIT 4 (Światła do jazdy dziennej Ameryka Północna)
W tym momencie przednie światla mijania spełniaja role świateł do jazdy dziennej. Pozostałe światła (światła pozycyjne przód, tył, światła obrysowe są w tym momencie nie aktywne)
Jezeli chcemy zmniejszyc natęzenie światła do jazdy dziennej to przechodzimy do BAJTU 8 i zmieniamy tam % natęzenie świecenia żarówek
Nie polecam jednak tego robic dla osób posiadajacych xenony poniewaz można w ten sposób zniszczyć żarniki
Opcja jak najbardziej wskazana dla samochódów posiadajacych zwykłe zarówki halogenowe
Jezeli natomiast mamy zamontowane Xenony lub Bixenony (jak ja) to osobiscie radze aby role świateł do JD spełniały światła przeciwmgielne
Aby to zmienic musimy aktywowac BAJT 17 BIT 4
Jasnosc swiecenia Halogenow jako swiatła do JD mozemy zmienic w BAJCIE 20
I to by było na tyle
Od tej pory światła do JD będą aktywne gdy mamy włącznik od wlączania świateł w pozycji 0 i włożony kluczyk w pozycji zapłonu.
Jezeli natomiast nie chcemy aby się świeciły światła (gdy np czekamy na kogos na parkingu gdy pracuje silnik) wystarczy zaciągnac ręczny i światła do jazdy dziennej się dezaktywuja.
Myśle ze mój tutorial będzie dla was pomocny poniewaz mało jest rzeczowych informacji na ten temat w internecie
By the way zaoszczędzimy w ten sposób parenaście ładnych wacików
GOLF V 1.9TDI BXE++ 174KM/382NM
1627697
1627697