#18722
Niedawno MTM powiększył swoją oferte o Golfa GTD, oto efekty:
Dane techniczne
Silnik i napęd:
* Typ: R4, ZS, common rail
* Ustawienie: Z przodu, poprzecznie
* Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
* Objętość skokowa: 1968 cm3
* Doładowanie: Turbosprężarka
* Moc maksymalna: 205 KM przy 3240 obr./min.
* Objętościowy wskaźnik mocy: 104.17 KM/l (seryjny – 86.38 KM/l)
* Maksymalny moment obrotowy: 380 Nm przy 2200-3700 obr./min.
* Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów, dwusprzęgłowa DSG
* Typ napędu: Na przednie koła
Hamulce i koła:
* Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 8-tłoczkowe zaciski
* Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 253 mm
* Koła przednie: 8.5 x 19" Bimoto
* Koła tylne: 8.5 x 19" Bimoto
* Opony przednie: 235/35 R 19 Continental
* Opony tylne: 235/35 R 19 Continental
Masy i wymiary:
* Masa własna: 1351 kg
* Stosunek masy do mocy: 6.59 kg/KM (seryjny – 7.95 kg/KM)
* Długość: 4199 mm
* Szerokość: 1779 mm
* Wysokość: 1450 mm (- 30 mm)
* Rozstaw osi: 2578 mm
Osiągi:
* Przyspieszenie 0-100km/h: 7,1s
* Prędkość maksymalna: 230 km/h
Koszty (ceny z robocizną):
* Tuning silnika: 925 €
* Układ wydechowy 2 x 101 mm: 1 872 €
* Układ wydechowy 4 x 80 mm (tańszy): 2 009 €
* Układ wydechowy 4 x 80 mm (droższy): 2 599 €
* Komplet felg Bimoto 8.5 x 19”: 1 877 €
* Komplet kół 19” (felgi + opony 235/35 R 19): 3 312 €
* Zestaw sprężyn zawieszenia: 541 €
* Tarcze hamulcowe 330 mm + 4-tłoczkowe zaciski: 3 822 €
* Tarcze hamulcowe 365 mm + 8-tłoczkowe zaciski: 4 002 €
* Tarcze hamulcowe 380 mm + 8-tłoczkowe zaciski: 4 755 €
* Tuleje dystansowe niezależnie od ich wymiarów (20 mm, 30 mm lub 40 mm na oś): 147 €
RAZEM: max.: 12 279 €
Dane techniczne
Silnik i napęd:
* Typ: R4, ZS, common rail
* Ustawienie: Z przodu, poprzecznie
* Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
* Objętość skokowa: 1968 cm3
* Doładowanie: Turbosprężarka
* Moc maksymalna: 205 KM przy 3240 obr./min.
* Objętościowy wskaźnik mocy: 104.17 KM/l (seryjny – 86.38 KM/l)
* Maksymalny moment obrotowy: 380 Nm przy 2200-3700 obr./min.
* Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów, dwusprzęgłowa DSG
* Typ napędu: Na przednie koła
Hamulce i koła:
* Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 8-tłoczkowe zaciski
* Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 253 mm
* Koła przednie: 8.5 x 19" Bimoto
* Koła tylne: 8.5 x 19" Bimoto
* Opony przednie: 235/35 R 19 Continental
* Opony tylne: 235/35 R 19 Continental
Masy i wymiary:
* Masa własna: 1351 kg
* Stosunek masy do mocy: 6.59 kg/KM (seryjny – 7.95 kg/KM)
* Długość: 4199 mm
* Szerokość: 1779 mm
* Wysokość: 1450 mm (- 30 mm)
* Rozstaw osi: 2578 mm
Osiągi:
* Przyspieszenie 0-100km/h: 7,1s
* Prędkość maksymalna: 230 km/h
Koszty (ceny z robocizną):
* Tuning silnika: 925 €
* Układ wydechowy 2 x 101 mm: 1 872 €
* Układ wydechowy 4 x 80 mm (tańszy): 2 009 €
* Układ wydechowy 4 x 80 mm (droższy): 2 599 €
* Komplet felg Bimoto 8.5 x 19”: 1 877 €
* Komplet kół 19” (felgi + opony 235/35 R 19): 3 312 €
* Zestaw sprężyn zawieszenia: 541 €
* Tarcze hamulcowe 330 mm + 4-tłoczkowe zaciski: 3 822 €
* Tarcze hamulcowe 365 mm + 8-tłoczkowe zaciski: 4 002 €
* Tarcze hamulcowe 380 mm + 8-tłoczkowe zaciski: 4 755 €
* Tuleje dystansowe niezależnie od ich wymiarów (20 mm, 30 mm lub 40 mm na oś): 147 €
RAZEM: max.: 12 279 €