Zdaje się, że tryb S można normalnie wrzucić w trakcie jazdy
Mogłeś więcej napisać o potencjalnych awariach, o kosztach tych awarii albo warsztatach gdzie naprawiają skrzynie. Bardzo często jest tak, że warsztat nie daje rady z ogarnięciem skrzyni i właściciel albo ponosi ogromne koszty albo całkowicie rezygnuje automatu.
Warto też wspomnieć o średniej żywotności DSG, która jest na poziomie 250 - 300 tys km - po tym przebiegu zaczynają się mniejsze lub większe problemy w zależności o sposobu użytkowania auta - więcej trasy albo więcej miasta, spokojnie czy ostro.. Krąży opinia, że nie kupuje się automatów powyżej 200 tys km
Niestety kupując używane auto nie wiemy jak traktowana była skrzynia - czy olej był na czas zmieniany albo czy ktoś nie 'deptał' nonstop.
Warto jeszcze wspomnieć o kosztach serwisowania czyli regularnej wymianie filtra i oleju, żeby potem nie było płaczu, że skrzynia się szybko zepsuła