#219080
03G 253 014M końcówki nie jestem pewny bo jej za bardzo nie widać
W lewym górnym rogu jest napis KK3
W lewym górnym rogu jest napis KK3
Z M to do nowszych bls-ów po 2007.06 rokuMaciej093 pisze:03G 253 014M końcówki nie jestem pewny bo jej za bardzo nie widać
W lewym górnym rogu jest napis KK3
Hamowane na hamowni drogowej?Niecik pisze:Polecam Powersoft w Tymbarku.
Ogólnie inny samochód
Wszystko ok ?
BRU to skastrowane programowo 105KM bez dpf-u. Zdrowe BRU bezpiecznie Compsport, TuneFORCE robi pod 150KM, spokojnie na 1,25 bara bez dymu nawet wyciągnie pod 155KM jak zdrowe są graty, ale moment to nie poleca sie większy niż do 340Nm.Soad7 pisze:Dosc duzy przyrost mocy? Nie za duzy samym programem?
Bylo cos jeszcze zmieniane bo z 90 zrobic prawie 150 to juz hardcorowy program. Nie dymi na czarno?
PinkFloyd pisze: BRU to skastrowane programowo 105KM bez dpf-u. Zdrowe BRU bezpiecznie Compsport, TuneFORCE robi pod 150KM, spokojnie na 1,25 bara bez dymu nawet wyciągnie pod 155KM jak zdrowe są graty, ale moment to nie poleca sie większy niż do 340Nm.
Jak by wrzucić na Hamownie Maha byśmy widzieli na prawdę ile ma Nm.Rost25 pisze:Fajny wynik rzeczywiście z BRU wyciagnac 150 koni prawie to fajna sprawa.. ale mowiac szczerze wolalbym osobiscie program ktory daje mniejsza moc a wiekszy moment
Można 2.0 TDI CR pociągnąć płasko Nm pod 380 i moc pod 190KM, ale to kilka hamowań i trochę zabawy. jeden minut, że przy pełnym bucie z gazem do deski pow 160km/h temp. spalin podchodzi pod 800st ( ale jest bezpiecznie, jak z dopalaniem dpf ) bez znajomości tematu można stopić tłoki jak się robi gotowca. U ciebie spokojna głowaSoad7 pisze:Tak, bezpieczny dla sprzęgła bo powyżej 400 niutow juz moze sie slizgać.