Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  28 mar 2016, 22:53
 zachodniopomorskie
#222049
Niecik pisze:Polecam Powersoft w Tymbarku.
Ogólnie inny samochód

Obrazek

Wszystko ok ?
Hamowane na hamowni drogowej?

Dodano po 1 minucie 57 sekundach:
Soad7 pisze:Dosc duzy przyrost mocy? Nie za duzy samym programem?
Bylo cos jeszcze zmieniane bo z 90 zrobic prawie 150 to juz hardcorowy program. Nie dymi na czarno?
BRU to skastrowane programowo 105KM bez dpf-u. Zdrowe BRU bezpiecznie Compsport, TuneFORCE robi pod 150KM, spokojnie na 1,25 bara bez dymu nawet wyciągnie pod 155KM jak zdrowe są graty, ale moment to nie poleca sie większy niż do 340Nm.
Awatar użytkownika
By Niecik -  28 mar 2016, 23:37
 śląskie
#222055
PinkFloyd pisze: BRU to skastrowane programowo 105KM bez dpf-u. Zdrowe BRU bezpiecznie Compsport, TuneFORCE robi pod 150KM, spokojnie na 1,25 bara bez dymu nawet wyciągnie pod 155KM jak zdrowe są graty, ale moment to nie poleca sie większy niż do 340Nm.

Tak, na hamowni drogowej.
Dymi tyle ile powinien - prawie wcale. Najprawdopodobniej ma oryginalny przebieg 204 tys i z tego co zauważyłem przez 1.5 roku jest bardzo zadbany, podstawowe zasady użytkowania diesla jak najbardziej zachowywane.
Co do momentu to również kilka osób pytało się dlaczego tak mało - stwierdziliśmy, że zbyt duży moment może wpłynąć negatywnie na różne elementy układu jezdnego, a jeśli trzeba przycisnąć to wchodzi się po prostu powyżej 3k RPM.
By Rost -  29 mar 2016, 13:13
 małopolskie
#222091
Fajny wynik rzeczywiście z BRU wyciagnac 150 koni prawie to fajna sprawa.. ale mowiac szczerze wolalbym osobiscie program ktory daje mniejsza moc a wiekszy moment
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  29 mar 2016, 13:17
 zachodniopomorskie
#222092
Rost25 pisze:Fajny wynik rzeczywiście z BRU wyciagnac 150 koni prawie to fajna sprawa.. ale mowiac szczerze wolalbym osobiscie program ktory daje mniejsza moc a wiekszy moment
Jak by wrzucić na Hamownie Maha byśmy widzieli na prawdę ile ma Nm.
BRU z TuneFORCE ,
https://m.facebook.com/permalink.php?st ... 4479166793
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  06 kwie 2016, 21:36
 zachodniopomorskie
#223426
Soad7 pisze:Tak, bezpieczny dla sprzęgła bo powyżej 400 niutow juz moze sie slizgać.
Można 2.0 TDI CR pociągnąć płasko Nm pod 380 i moc pod 190KM, ale to kilka hamowań i trochę zabawy. jeden minut, że przy pełnym bucie z gazem do deski pow 160km/h temp. spalin podchodzi pod 800st ( ale jest bezpiecznie, jak z dopalaniem dpf :oczko: ) bez znajomości tematu można stopić tłoki jak się robi gotowca. U ciebie spokojna głowa :pepsi:
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 102