Szyna087 pisze:Co slyszeliscie i wiecie o xenonach 25w podobno produceni wypuszczają teraz takie światła ponieważ nie trzeba do nich stosowac spryskiwaczy i samopoziomowania bo swiatlo nie przekracza 2000lumenów
Wypuszczają aby oszczędzić na podzespołach a klient i tak płaci w salonie jak do tej pory za xenon.
Xenon 25w nie wymaga samopoziomowania (od 2013 roku). Fabrycznie Golf V opuszczał fabrykę z samopoziomowaniem i xenonem 35w więc zmiana na 25w przestaje być homologowana.
Bartolomeo171 pisze:Xenon na pokładzie, zasilony przetwornicami z CAN BUS, dodatkowo przelozylem cała instalacje ze zwykłych lamp plus silniczki regulacji wysokości manualnej. Ale muszą to być silniczki podłużne, nie kwadratowe i pasują miodzio, tylko są 2 rzeczy. Raz ze trzeba je zamontować na opaskę. A dwa, że trzeba przełożyć mocowanie że zwykłej lampy bo kuleczki są mniejsze
To że xenon działa pod przetwornice CAN (rozumiem,że z zestawem H.I.D ?)to sprawa właściciela ale jazda na xenonie z ręcznym poziomowaniem jest
. Nic to nie zmienia, że na postoju dobrze ustawimy linię odcięcia skoro w czasie jazdy ustawione są na sztywno. Nie chodzi tylko o załadowanie tyłu w aucie i ręczną korektę. U mnie w G7 światło regulowane jest przez cały czas nawet przy małych nierównościach na drodze. Widać to dobrze w nocy jadąc przez miasto za innym autem. W xenonie nie powinno się iść po najmniejszej lini oporu tylko zainwestować w oryg. podzespoły.
Jetta trendline 1.4 TSI 122km 200nm @ 140km 255 nm 2009/2010
Golf 7 highline, Rline 1.4 TSI (140) DSG 2013/2014
Polo 9n 1.2 (64)
2003