Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By Robin -  26 lip 2016, 16:37
 mazowieckie
#235160
No wiec rozebralem to dzis raz jeszcze i tak. sterownik jest AK pomylilem z AQ ale on tez powinien dzialac, kodowanie obecne z ktorym nie da sie nic zrobic to 0002042, kabelek w stanie przyzwoitym z koncowka C, modul multi kierownicy jest, kable sa multi bez gwiazdki, tasma ma przejscie miedzy wtyczkami gdy wezme miernik na test diod z koncowka C. Dam jeszcze kodowanie air bag 0012365. Nie wiem co jeszcze..

Ma ktos fote jak powinien byc podlaczany sygnal by dzialal bez kodowania bo chyba jest taka opcja?? chodzi o to ze chociaz trabke chcialbym miec poki nie dojde do ladu z reszta.

Dodano po 1 minucie :
jesli foty cos zmienia i bardzo je chcecie moge wyslac

Dodano po 10 minutach 26 sekundach:
kabel do poduchy 1k0 971 584 C/kierownica z poduszka nr 1k0 880 201P 1BZ sterownik kiery 1k0 953 549 AK HW 032 SW 070/ tasma 1K0 959 653C/ manetka lewa 1k0 953 513 A/ czujnik kata skretu koncowka 654 / kable do multi 1k0 959 537C 1BZ/ modul kierownicy multi 3C0 959 542. bledy jakie mam to standard czyli klapy klimy i ogrzewanie lewego lusterka no i brak komunikacji steering wheel. Jesli chcecie kodowania bordnetz i gateway.

Gateway E9807F060002020002, BORDNETZ B58F8F2640041819001E00501400000000197F072D
Awatar użytkownika
By WACEK -  26 lip 2016, 19:30
 pomorskie
#235168
Robin pisze:Ma ktos fote jak powinien być podłączany sygnal by dzialal bez kodowania bo chyba jest taka opcja?? chodzi o to ze chociaż trabke chciałbym mieć póki nie dojdę do ładu z reszta.
Według mnie tak jak jest na rysunku 2 powinien być podpięty klakson bez kiery multi
Obrazek
kodowanie bez multi i powinien działać klakson
Awatar użytkownika
By Krzycho -  26 lip 2016, 22:13
 małopolskie
#235192
@tajpej musi się w tym temacie wypowiedzieć, bo u niego podmienialiśmy te moduły w kierownicy tylko fakt faktem nie pamiętam jaki miał moduł pod kierownicą... czy przypadkiem nie wersję G
By Robin -  26 lip 2016, 22:17
 mazowieckie
#235194
Dzieki za odzew.

Musze miec pewnosc bo nie wydam 250zl a sie okaze ze to nie jest to. ..

Pisalem ze jest dobrze, co do modulu kiery - sprobuje to odpiac i cos podzialac, dzieki za schemat.

Wiem ze to kodowanie pod multi ale drazni mnie fakt ze tylko do tego sterownika nie mam dostepu no i do air bagu ale to normalne.
Awatar użytkownika
By Krzycho -  30 lip 2016, 13:36
 małopolskie
#235567
ciężko powiedzieć bo nie wiemy którą masz kierownice i nie wiemy do której kierownicy jest kabelek...
By bravo36 -  04 wrz 2016, 15:36
 świętokrzyskie
#238433
Mam zamiar założyć kiere multifunkcyjną i sprawdziłem moduł jaki mam 1K0 953 549 BN, który zgodnie z rozpiską z pierwszej strony obsługuje tempomat i 1/2 fiz. natomiast u mnie jest tempomat i MFA+. Co mam w takim razie sprawdzić czy muszę wymieniać moduł. A jak sprawdzić bez wyjmowania poduszkę powietrzną czy jest 1 czy 2 nabojowa. Ewentualnie co jeszcze muszę sprawdzić przed wymianą.
Awatar użytkownika
By Krzycho -  05 wrz 2016, 6:28
 małopolskie
#238501
Moduł i manetka wycieraczek do wymiany. Parę postów wcześniej pisałem, że nie było poduszek 2 nabojowych w mk5, przynajmniej ja się nie spotkałem... a bez rozbierania możesz sprawdzić w programie ETKA.
Awatar użytkownika
By Siwek92 -  05 wrz 2016, 18:42
 śląskie
#238545
Krzycho pisze:Moduł i manetka wycieraczek do wymiany. Parę postów wcześniej pisałem, że nie było poduszek 2 nabojowych w mk5, przynajmniej ja się nie spotkałem... a bez rozbierania możesz sprawdzić w programie ETKA.
Czyli mając tak jak ja, 1/2 FIS, kierownice czteroramienną i sterowanie z manetki, to przy zmianie na multifunkcję muszę też, prócz modułu itp., wymienić też manetkę na taką bez sterowania? :hmmm:
Awatar użytkownika
By Ramzes -  05 wrz 2016, 19:04
 kujawsko-pomorskie
#238546
Siwek92 pisze:
Krzycho pisze:Moduł i manetka wycieraczek do wymiany. Parę postów wcześniej pisałem, że nie było poduszek 2 nabojowych w mk5, przynajmniej ja się nie spotkałem... a bez rozbierania możesz sprawdzić w programie ETKA.
Czyli mając tak jak ja, 1/2 FIS, kierownice czteroramienną i sterowanie z manetki, to przy zmianie na multifunkcję muszę też, prócz modułu itp., wymienić też manetkę na taką bez sterowania? :hmmm:
tak, musisz bo bedziesz sterowal komputerem z kierownicy
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 91