#235093
No ale pisze że ma kiere bez gwiazdki czyli typ1 , zakoduje się sterownik typ2 -->typ1?
Według mnie tak jak jest na rysunku 2 powinien być podpięty klakson bez kiery multiRobin pisze:Ma ktos fote jak powinien być podłączany sygnal by dzialal bez kodowania bo chyba jest taka opcja?? chodzi o to ze chociaż trabke chciałbym mieć póki nie dojdę do ładu z reszta.
Czyli mając tak jak ja, 1/2 FIS, kierownice czteroramienną i sterowanie z manetki, to przy zmianie na multifunkcję muszę też, prócz modułu itp., wymienić też manetkę na taką bez sterowania?Krzycho pisze:Moduł i manetka wycieraczek do wymiany. Parę postów wcześniej pisałem, że nie było poduszek 2 nabojowych w mk5, przynajmniej ja się nie spotkałem... a bez rozbierania możesz sprawdzić w programie ETKA.
tak, musisz bo bedziesz sterowal komputerem z kierownicySiwek92 pisze:Czyli mając tak jak ja, 1/2 FIS, kierownice czteroramienną i sterowanie z manetki, to przy zmianie na multifunkcję muszę też, prócz modułu itp., wymienić też manetkę na taką bez sterowania?Krzycho pisze:Moduł i manetka wycieraczek do wymiany. Parę postów wcześniej pisałem, że nie było poduszek 2 nabojowych w mk5, przynajmniej ja się nie spotkałem... a bez rozbierania możesz sprawdzić w programie ETKA.