Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  15 paź 2016, 18:35
 dolnośląskie
#241048
Przy kierownicy multi zalecana jest manetka bez opcji dodatkowych przyciskow poniewaz moze generowac bledy. Zdaza sie jednak, ze wszystko dziala bez najmniejszych problemow. Tez mam multi mk5 wraz z modulem bp oraz manetka z przyciskami. Sterowac moge zarowno z kierownicy jak i z manetki. Nie generuje zadnych bledow :pepsi:
By MichuVW -  21 paź 2016, 20:11
 łódzkie
#241334
Witam, nie znam się na tych modułach itd dlatego mam pytanie.
Jaki moduł kupić, żeby obsłużył kierownice multi jak i tempomat + może w przyszłości coś jeszcze?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By Budżak -  21 paź 2016, 20:37
 mazowieckie
#241338
A-R-T-U-R pisze:sporo tańsza wersja niz kolegi powyżej. pełen FIS, kiera multi mk5 oraz tempomat
1K0 953 549 BP
Arturo, no tańszy, ale nie podejdzie chyba przyszłościowo pod kierownicę z mk VI.

Jeszcze jeden moduł pod LIN 1.3 i 2.0 to 1K0-953-549-CD.
Awatar użytkownika
By gral48 -  27 paź 2016, 18:46
 pomorskie
#241680
Witam
Przeczytałem już kilka razy całość + także zamiana 4-ro-na 3ramienną i....mam już mętlik w głowie!!!
Zakupiłem kierę multi z V-tki, przyciski z gwiazdką, czyli już nowszy typ ( po 2006 roku?).
W swoim golfie mam slip ring type 1, moduł do wymiany bo z literką A.
Pytanie?
Czy muszę przejść na type 2 aby wszystko działało? :yes:
mam czerwone zegary pełny FIS oraz RNS-510
:burp:
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 91