#241702
1. Dobierasz moduł kierownicy taki aby obsługiwał: MULTIFUNKCJA (Highline) LIN 1.3
2. Patrzysz na ross-tech jaki Slip Ring Type jest przypisany do danego wybranego przez Ciebie modułu kierownicy
3. Podłączasz wszystko wymieniając moduł kierownicy oraz slip ring jeżeli Twój nie będzie pasować pod dobrany moduł
4. Kodujesz VCDSem nowy moduł kierownicy + robisz adaptację czujnika skrętu.
Pozdrawiam, Husarz!
Wszystko zależy tylko do modułu kierownicy.gral48 pisze:Witam
Przeczytałem już kilka razy całość + także zamiana 4-ro-na 3ramienną i....mam już mętlik w głowie!!!
Zakupiłem kierę multi z V-tki, przyciski z gwiazdką, czyli już nowszy typ ( po 2006 roku?).
W swoim golfie mam slip ring type 1, moduł do wymiany bo z literką A.
Pytanie?
Czy muszę przejść na type 2 aby wszystko działało?
mam czerwone zegary pełny FIS oraz RNS-510
1. Dobierasz moduł kierownicy taki aby obsługiwał: MULTIFUNKCJA (Highline) LIN 1.3
2. Patrzysz na ross-tech jaki Slip Ring Type jest przypisany do danego wybranego przez Ciebie modułu kierownicy
3. Podłączasz wszystko wymieniając moduł kierownicy oraz slip ring jeżeli Twój nie będzie pasować pod dobrany moduł
4. Kodujesz VCDSem nowy moduł kierownicy + robisz adaptację czujnika skrętu.
Pozdrawiam, Husarz!
______
Pozdrawiam Husarz!
Pozdrawiam Husarz!