#243839
Myslalem ze kolega ma problem z osiagnieciem optymalnej temperatury i np po okolo 20km ma jeszcze ok 45 stopni. 2 czy 4 km pozniej nie robi zadnej roznicy
popieram, przy takim obciążeniu musi trzymać minimum 80 st ECU co daje 90 licznikoweTyson pisze:Według mnie termostat do wymiany. Polecam zakup w ASO.
a nawet ciut powyżej maxPłyn chłodniczy jest cieczą, a jak wiadomo ciecz pod wpływem temperatury zmienia swoją objętość. Dolej płynu prawie na maxa i przy duzych mrozach bedzie ok.
więcej wilgoci w silniku, zwiększona jego korozja wewnętrzna i przyspieszone zużyce, więcej majonezu pod korkiem i w odmie, chłodniej w kabinie, to chyba tyleTyson pisze: Jak silnik nie osiąga tej temp to efektem ubocznym moze byc nieco wieksze spalanie,
winek1986 pisze:Poda ktoś nr części z etki termostatu i oring-u do BKC?