#238771
Też miałem głośne klekotanie. Wymiana kompleciku i po sprawie.
jest wilgoć i jest rdza, w końcu nie są zalane olejemqbq903 pisze:
fachowiec mówił, że to normalne.
Będzie pasowało W 1.9 nie ma różnicy czy skrzynia 5 czy 6 biegów. Średnica 228mmneotarius pisze:Witam!
Mam pytanie do doświadczonych forumowiczów.
Czeka mnie wymiana sprzęgła. W sklepie otrzymałam kompletny zestaw Sachs o nr 2290 602 004. Sprzedawca dobierał sprzęgło pod typ silnika. I tu pojawia się moje pytanie. Mam skrzynię manualną 6 biegową. Czy komplet, który otrzymałam będzie pasował do mego auta?
Pod linkiem https://www.ucando.pl/p/zestaw-sprzegla ... 34D812-479 z opisu wynika, że zestaw jest do skrzyń 5 biegowych. Z kolei sprzedawca u którego zakupiłam zestaw zapewniał, że pasuje on zarówno do 5 jak i 6 biegowej skrzyni. Jak to z tym jest?
Golf 1.9 TDI 77KW, 2005r.
dwumas na gorącym na biegu jałowym najbardziej klepie, może stuka na zimnym co innegomefjuww pisze:I w moim golfie jest czas na dwumas, stuka na zimnym okropnie.
ewidentnie po wciśnięciu sprzęgła ustaje ten dźwięk, puszczam, to chrobocze, jakby o coś tarło.Mettenoos pisze:dwumas na gorącym na biegu jałowym najbardziej klepie, może stuka na zimnym co innegomefjuww pisze:I w moim golfie jest czas na dwumas, stuka na zimnym okropnie.
Niekoniecznie to dwumas bardziej na łożysko oporowe a może coś w skrzyni. Nie twierdze że dwumas masz zdrowy ale te oznaki słabo na to wskazująmefjuww pisze:wciskam sprzęgło, puszczam i przestaje, zdarza się też, że czynność trzeba powtórzyć.