kuba94 pisze:Zdejmujesz stare końcówki są zabezpieczone blokada u mnie był tak różowy kwadracik i wysówasz zostają ci metalowe końcówki. Podobna operacje wykonujesz na nowej wtyczce ( zdejmujesz blokady) wciskasz metalowe końcówki zakładasz blokady i masz jak by zrobiła fabryka . Temat do ogarnięcia w 10minut
Witam, właśnie teraz zauważyłem
. Dzięki za pomoc, w łódzkim ASO nowa kostka kosztuje: 19,00 zł
Kostka odebrana, odziwo dostępna była od ręki.
Jak jest z dodatkowymi funkcjami w tym radiu o które pytałem (temperatura, prędkość) ?
Funkcja blueetooth jest aktywna w radiu, ale nie mogę sparować telefonu, rozumiem że potrzebuję dodatkowych modułów dołączanych do radia ?
Dodano po 23 godzinach 19 minutach 30 sekundach:
Witam, kupiłem radio i przymierzam się do wymiany. Jednak zgodnie z tym co jest napisane na forum moduł niższy niż 9 bajtów będzie rozladowywal akumulator. W samochodzie mam moduł gateway z literka C zakupiłem nowszy z literka P. Zamowilem przewód z forumowego linku jednak zanim przyjdzie chciałem zobaczyć czy moduł jest sprawny i podłączyłem go do auta. Posiadam skaner VAG506m i ku mojemu zdziwieniu bez problemu zostal odczytany, auto odpala, wszystko co było wcześniej w samochodzie tj. Szyby, lusterka, komputer działa bez problemu. Błędy jakie wyrzuca skaner to: 01333, 01334 - drzwi lewe/prawe, 01305 - wyświetlacz magistrali danych, 01327 - jednostka sterująca pomocy przy parkowaniu j446 i 01304 - radio.
Ostatni błąd może być spowodowany faktem iż radio nie zostało podlaczone ? Czy po podlaczeniu radia nie będzie kradlo prądu? Czy z niezakodowanym modułem można jeździć ?
Aktualuzacja:
Zamontowalem radio i z błędów zostały tylko te od drzwi. Czy można je wylaczyc?