#253644
Witam serdecznie.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o sprawdzenie moich logów.
003 i 011 : http://vaglog.pl/log-003_011_lDYc1.html
001 i 008: http://vaglog.pl/log-001_008_dF3wU.html
Dodam, że kąt synchronizacji u mnie to -1,5. Zauważam, że dodając gazu na luzie obroty wskakują jakby ociężale(porównałem nawet do 1.9 TDI 105KM, który lepiej reaguje na gaz na luzie). Ponadto autko na pierwszym biegu nie ma tego "kopa". Czy może to być wina kąta synchronizacji, czy szukać przyczyny gdzieś indziej(VAG czysty), a może po prostu "ten typ tak ma". Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o sprawdzenie moich logów.
003 i 011 : http://vaglog.pl/log-003_011_lDYc1.html
001 i 008: http://vaglog.pl/log-001_008_dF3wU.html
Dodam, że kąt synchronizacji u mnie to -1,5. Zauważam, że dodając gazu na luzie obroty wskakują jakby ociężale(porównałem nawet do 1.9 TDI 105KM, który lepiej reaguje na gaz na luzie). Ponadto autko na pierwszym biegu nie ma tego "kopa". Czy może to być wina kąta synchronizacji, czy szukać przyczyny gdzieś indziej(VAG czysty), a może po prostu "ten typ tak ma". Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.