#254449
Kto bogatemu zabroni
Lubią płacić po 5tys za wymianę rozrządu to niech płacą
Lubią płacić po 5tys za wymianę rozrządu to niech płacą
Nie chodzi o to czy lubią czy nie ale chyba czasami musząA-R-T-U-R pisze:Kto bogatemu zabroni
Lubią płacić po 5tys za wymianę rozrządu to niech płacą
Ja na swojego nie narzekam ale mam 115 kkm do 200kkm liczę na spokój a i tak prędzej sprzedam. Jak kupować to z niskim i potwierdzonym przebiegiem. Gdyby nie to feralne umiejscowienie rozrządu to byłby idealny dieselRost pisze:Właśnie 320 d dlatego nie rekomenduje bo jest ten nieszczęsny rozrząd od strony grodzi..
Chociaż ja jak ostatnio szukałem e87, to na forum BMW odradzili mi 118i, i 120i a polecali 118d, i 120 d, argumentując to tym że po zakupie zmienię rozrząd i mam spokój (teoretycznie) natomiast 118 i i 120i było na valvetronicu który jest dość zawodny. Ale nie wiem jak jest teraz w f30.. względem e87 minęło sporo czasu i konstrukcja silników też się zmienia.
wojtek-e30 pisze:wiem o problemach z N47 (trzeba było brać M47 )
Oooo, i to jest dobra puenta poza tym nie zawsze jest tak jak to opisują bo wówczas strach by było na rower usiąść a co dopiero do auta lecz faktem jest że w tych motorach prędzej lub później jest to nieuchronnewojtek-e30 pisze:
ale nie ma co demonizować, nie samą oszczędnością człowiek żyje