#257092
Witam,
Zakupilem zestaw Oil Catch Tank polskiej firmy i mam już węże zbrojone i obejmy. Ma to za zadanie nie przepuszczać oleju do układu wylotowego -> turbina -> egr (starsznie szybko powstaje mi tam nagar). Nie mam dużego zaufania do takiego wymodzenego układu i chciałbym przednim zamontować jakiś zawór bezpieczeństwa (wypuszcza powietrze z zaworu gdy ciśnienie powierza wzrośnie do takiego poziomu że mogłoby coś uszkodzić w silniku przez zatkanie OCT np zapomniałem wylać z niego olej a zamarzł). Czy macie Państwo pomysł czy taki zawór to dobry pomysł i jaki zawór bym potrzebował. Nie wiem jakie normalne ciśnienie tam panuje a przy jakim powinień się otworzyć zawór?
Pozdrawiam
Zakupilem zestaw Oil Catch Tank polskiej firmy i mam już węże zbrojone i obejmy. Ma to za zadanie nie przepuszczać oleju do układu wylotowego -> turbina -> egr (starsznie szybko powstaje mi tam nagar). Nie mam dużego zaufania do takiego wymodzenego układu i chciałbym przednim zamontować jakiś zawór bezpieczeństwa (wypuszcza powietrze z zaworu gdy ciśnienie powierza wzrośnie do takiego poziomu że mogłoby coś uszkodzić w silniku przez zatkanie OCT np zapomniałem wylać z niego olej a zamarzł). Czy macie Państwo pomysł czy taki zawór to dobry pomysł i jaki zawór bym potrzebował. Nie wiem jakie normalne ciśnienie tam panuje a przy jakim powinień się otworzyć zawór?
Pozdrawiam
Jestem nowym użytk. golfa 5 jak i tego forum. Nie mam też wyspecjalizowanej wiedzy technicznej (mechanika pojazdowa), a na pewno tak dużego doświadczenia - szczególnie golfa V jak niektórzy z użytkowników tego forum. Dlatego proszę o wyrozumiałość bez drwin i ignorancji. Jeśli jestem w błędzie to będę bardzo wdzięczny za używanie dość prostego języka w miarę możliwości i o cierpliwość.
___
BMW e46 320D 136KM (2001), Audi A3 8L 1.9 TDI 130 KM (2002), VW Golf 1.9 TDI 105KM (2004)
___
BMW e46 320D 136KM (2001), Audi A3 8L 1.9 TDI 130 KM (2002), VW Golf 1.9 TDI 105KM (2004)