#257624
1.9 TDI BLS 105 KM - fabryka
2007 rok
przebieg 260 tys
750 km po remoncie
Grupy 003, 011: http://vaglog.com/log-003_011_nV82ELY.html
prośba o opinie
2007 rok
przebieg 260 tys
750 km po remoncie
zrobiłem logi (mam nadzieję że dobrze) tak jak zasugerował Mettenoos 1500-3000.Panowie pojawił mi się problem. Mianowicie ostatnio robiłem remont silnika (szlifowanie wału, z tego co pamiętam zaworów) nowy wałek rozrządu wraz z popychacznami, planowanie głowicy, nowe ,,gumy" na wtryskiwaczach, wymiana jednego korbowodu wraz z panewkami. Auto aktualnie jest na dotarciu jednak przy większym obciążaniu (jak jechałem w 5 osób) pod górkę auto wpadło w tryb awaryjny i zaczęła mrugać spirala (oczywiście brak mocy). Wywaliło błąd 000665 - regulacja ciśnienia doładowania - P0299 - 000 - Przekroczona granicja regulacji - MIL zapalona. Aktualnie auta nie mogę ani kręcić ani ,,butować" więc logów nie zrobię. Wszystkie wężyki są szczelne, dobrze pozakładane. Test N75 poprzez kabel pokazuje w trybie ON 94,4 % a w OFF 4,8% (nie wiem czy tak powinno być). Dodam iż przed remontem wszystko było ok, było słychać lekki świst turbo teraz nic. Znajomy mechanik mi mówił żeby jeździć aż się nie ułożą pierścienie i wszystko spasuje wtedy będziemy myśleć. Jak jechałem powiedzmy lekko dynamiczniej oglądałem wykresy na kanale 11 to się rozjeżdżają N75 w ON średnio ok. 80%. Jakieś sugestie?
Grupy 003, 011: http://vaglog.com/log-003_011_nV82ELY.html
prośba o opinie
”Jeden Pierścień, by nimi władać, Jeden, by je znaleźć,
Jeden, by je zgromadzić i wszystkie skrępować”
Jeden, by je zgromadzić i wszystkie skrępować”