Volkswagen Golf MK5

Wszystko o młodszym bracie /z problemami technicznymi prosimy pisać w działach technicznych/
By kimi -  03 cze 2010, 1:01
 -------
#25965
Jak zachowuje się GTD/GTI z DCC, jak wypadają te samochody w trybie komfort ? Czy amortyzują w tym trybie tak jak zwykłe Golfy VI ?
Awatar użytkownika
By Bruce -  03 cze 2010, 15:50
 mazowieckie
#25981
kimi pisze:Jak zachowuje się GTD/GTI z DCC, jak wypadają te samochody w trybie komfort ? Czy amortyzują w tym trybie tak jak zwykłe Golfy VI ?
Mialem okazje przejechac sie GTI MKVI z DCC.
Swietne rozwiazanie, system zajmuje sie regulacja sprezyn.
Dzieki temu masz opcje twardszej charaktersytyki na np: zakretach, trybu komfortu na dziurach i opcje fabrycznego strojenia neutral ( czy jakos tak ).
Opcja komfort znacznie poprawia komfort, GTI i GTD sa na 17', polecam wziasc DCC do zamowienia. :wink:
By pszczolek -  03 cze 2010, 18:34
 mazowieckie
#25987
A to nie jest takie rozwiązanie jak np w Audi Q7 z pneumatycznym zawieszeniem?
Awatar użytkownika
By krz_p -  03 cze 2010, 19:13
 wielkopolskie
#25993
pszczolek pisze:A to nie jest takie rozwiązanie jak np w Audi Q7 z pneumatycznym zawieszeniem?
nie, z pneumatyką nie ma to nic wspólnego

można wybrać jeden z trzech trybów pracy amortyzatorów
By kimi -  03 cze 2010, 19:59
 -------
#26000
w trybie comfort amortyzuje jak zwykły golf tzn bez sportowego zawieszenia czy jest twardszy ?
niestety nie mam okazji się takim wynalazkiem przejechać.
Awatar użytkownika
By Bruce -  05 cze 2010, 18:00
 mazowieckie
#26066
kimi pisze:w trybie comfort amortyzuje jak zwykły golf tzn bez sportowego zawieszenia czy jest twardszy ?
niestety nie mam okazji się takim wynalazkiem przejechać.
Podzwon po salonach Vw.
I popytaj Handlowcow jakie auto maja z DCC, to zobaczysz jak dziala i sam ocenisz.
By speedbass -  05 cze 2010, 19:23
 pomorskie
#26072
Bruce pisze:
kimi pisze:w trybie comfort amortyzuje jak zwykły golf tzn bez sportowego zawieszenia czy jest twardszy ?
niestety nie mam okazji się takim wynalazkiem przejechać.
Podzwon po salonach Vw.
I popytaj Handlowcow jakie auto maja z DCC, to zobaczysz jak dziala i sam ocenisz.
to prawda j.w.
bo z testów w jednym numerze motoryzacyjnych gazetek jak to bywa chwalą a w drugim krytykują
i bądź tu mądry :twisted:
więc najlepiej się samemu przejechać :idea: :mrgreen:
Awatar użytkownika
By krz_p -  06 cze 2010, 13:54
 wielkopolskie
#26087
ale chociaż będziesz miał pojęcie jaka jest różnica pomiędzy poszczególnymi trybami pracy amortyzatorów
jeśli liczysz, że u któregoś z dilerów stoi testówka GTD z DCC to powodzenia w szukaniu
nie wiem w De znalazłbyś taką testówkę, a co dopiero u nas
By Jedi -  08 cze 2010, 23:58
 -------
#26217
krz_p pisze:ale chociaż będziesz miał pojęcie jaka jest różnica pomiędzy poszczególnymi trybami pracy amortyzatorów
jeśli liczysz, że u któregoś z dilerów stoi testówka GTD z DCC to powodzenia w szukaniu
nie wiem w De znalazłbyś taką testówkę, a co dopiero u nas
GTI i GTD MKVI DSG mieli u Brusiaka w Łodzi, jeździłem obiema wersjami w listopadzie '09 i obie miały DCC, pewnie teraz już oba sprzedali.

DCC odpowiada za charakterystykę amortyzatorów, najlepiej trzeba samemu to sprawdzić i zdecydować, ja osobiście zamawiałbym auto bez DCC.
By kimi -  09 cze 2010, 21:42
 -------
#26253
niestety teraz nie mają, jakie wrażenia z jazdy obiema wersjami ? dlaczego bez dcc czyżby nie wiele dawało ?
By Jedi -  10 cze 2010, 20:05
 -------
#26281
kimi pisze:niestety teraz nie mają, jakie wrażenia z jazdy obiema wersjami ? dlaczego bez dcc czyżby nie wiele dawało ?
różnice zauważalne pomiędzy trybami pracy oczywiście są, ale czy warto kupować DCC to już zależy od każdego indywidualnie i lepiej samemu się przekonać, do mnie jakoś ten dodatek w autach średnio przemawia, dla kogoś innego może być priorytetem.