#265024
A olej co ile wymieniałeś ? Był kiedyś long life stosowany ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bartosz
panewki Glyco 71-3904 STD
ł
Dzięki kolego,a co z wałem korbowym??Wyciągać szlifować,wymieniać,czy wymiana panewek i śrub wystarczy??jendrek1975 pisze: ↑01 cze 2018, 14:29panewki Glyco 71-3904 STD
śruby oryginał vw -15zł /szt
Mechanik krzyknął mi 150 zł ,dzięki Mettenoos ē
Na tą chwilę nic z DPF-em się nie dzieje,wypala się normalnie i nie stwarza większych problemów. Jednakże jeden specjalista u którego robiłem diagnostykę,zasugerował mi wyrzucenie DPF-u,ponieważ twierdzi,że właśnie w silnikach BLS to Dpf jest problemem i przyczyną właśnie zurzywających się szybciej elementów silnika z panewkami włącznie. Powodem jest dostające się paliwo do oleju,które je rozrzedza,ponoć niedooracowany jest ten DPF w golfach. Co o tym sądzicie??
Wału nie trzeba wyciągać,mało tego jak ściągniesz stare panewki i będą dobre,bo takie przypadki też się zdarzają,to załóż je z powrotem.