kukulek88 pisze: ↑04 lip 2018, 11:10
Kuzyn ostatnio kupił 5 w M pakiet 3.0 benzynka
250 koni odpycha się niesamowicie ale 45 tyś za 12 letni samochód ... masakra
Co z tego że się odpycha, koszty serwisu są absurdalne niejednokrotnie a nie są to auta bezawaryjne, sypią się jak wszystkie inne a niektóre elementy bardziej niż w autach na F. Potem kupujesz takiego szrota bo poprzedni właściciel płakał i nie płacił a potem będziesz "ty" płakał i płacił bądź też nie
Przykład z życia wzięty - siedzę na recepcji u swojego serwisanta w oczekiwaniu na oddanie auta po serwisie olejowym, przychodzi młody koleś około 25 lat, kupił serie 5 2.0xD (w mojej ocenie około 12 letnia) i mówi że w zasadzie wszystko jest super, chciałby zrobić tylko serwis olejowy ale przy okazji zrobić mu ścieżkę diagnostyczną. Jak się dowiedział o wyniku sprawdzenia to zbladł i powiedział "to może tylko ten olej a potem się zobaczy". A było: łańcuch rozrządu do wymiany, zawieszenie było w stanie agonalnym, tarcze i klocki przód i tył, znaczny luz na wale napędowym, podpora wału nie istniała, koło pasowe wału rozwarstwione - to zresztą tradycja w BMW, często nie dożywa 100 tys km, koszt jaki usłyszał to 8-9 tys na pakiet startowy. To jest panowie fakt autentyczny z życia wzięty przeze mnie zaobserwowany naocznie. Ludzie przyjeżdżają i płaczą przy kasie ale udają że wszystko jest ok Nie ma jak się napalić na bejtsę
co prawda moja nie cierpi na wymienione wyżej dolegliwości ale ogólnie jest parę rzeczy które mnie irytują i po ewentualnej sprzedaży w przyszłości już nie wrócę do BMW bo uważam że jest to szczególnie przereklamowana marka, czasy E30 czy E39 dawno minęły tak samo jak minęły czasy golfa MK1
Dziś kupując kia Hyundai peugeot citroen Ford itp... kupujesz produkt nie gorszy od VW, BMW, audi MBenz itp... ale wieloletnia polityka marketingowa do dziś owocuje a ludzie nadal dają się nabierać. Nie mówię że nie kupię w przyszłości VW czy audi, być może kupię ale też za wszelką cenę nie będę się zaklinał, że na pewno nie kupię kya Hyundai ford itd