Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By 1 6 D -  05 sty 2019, 19:03
 zachodniopomorskie
#270739
Witajcie, czy ktoś by był zainteresowany posiadaniem wsakźnika ciśnienia doladowania w zegarach zamiast temperatury płynu chłodzącego?

Chodzi dokładniej o takie coś:
Pomysł podejrzałem z Golfa 5 GT Sport TSI, jednak tam nie ma na skali jednostek, jeśli modyfikacja będzie dobrze przyjęta poszukam jeszcze jak uaktywnic kontrolkę zimnego silnika bo w oryginalnym zegarze ponoć taka jest.
By 1 6 D -  06 sty 2019, 18:08
 zachodniopomorskie
#270762
Napiszę sprostowanie do mojego posta, rozmawiałem z osobą która ma fabryczny licznik z boostem i nie ma jakiejkolwiek informacji, chociażby kontrolki zimnego silnika.


Jak jest climatronic to w trybie diagnostycznym(19-2) można temperaturę płynu chłodzącego sprawdzić :)
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  06 sty 2019, 20:51
 pomorskie
#270778
1 6 D pisze:
06 sty 2019, 18:08


Jak jest climatronic to w trybie diagnostycznym(19-2) można temperaturę płynu chłodzącego sprawdzić :)
zgadza się, ale nie każdy to wie bądź nie każdy potrafi zdiagnozować :no: choć faktem jest że np. w wielu modelach BMW nie ma ani wskaźnika temperatury cieczy ani żadnej diody :wall: , trzeba wejść w ukryte menu a to w czasie jazdy nie jest takie proste :P nie wiem dlaczego dla inżynierów BMW ważniejszy jest ekonomizer spalania od wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej

Może jestem w błędzie i w BMW na BC w przypadku za wysokiej temperatury zapali się jakiś wykrzyknik z komunikatem ale nie potrafię tego stwierdzić, bo nigdy mi się nic takiego nie zdarzyła a wchodząc w ukryte menu temperatura nigdy jakoś znacząco nie przekraczała 90 stopni