#273855
Wszystko to już było przerabiane ale tak szczerze to chyba mocno zmęczony egzemplarz masz skoro wszystko przerabialeś, u mnie zawsze na kilka lat wyłącznie wymiana akumulatora pomagała
Rozrusznik do regeneracji. Jak aku słabe to byś zimą auta nie odpalił. Dawki się same nie przestawiają.Mateo993 pisze: ↑17 cze 2019, 13:16Witam, mam podobny problem. Motor 1.9 105km BKC, na zimnym odpala od strzała, a obecnie przy tych temperaturach gdy kręcę pierwszy raz to mieli i nic, dopiero za drugim razem na dotyk. Czasem jest takie szarpnie jak juz odpali. Akumulator miałem sprawdzany kilka dni temu i jest w dobrym stanie. Czyli wychodzi na to ze może to być rozrusznik, albo mała dawka startowa?
Przebieg niecałe 250tys rok 2004.
w dwóch autach wymieniałem aku tj. w Mk5 i w A3 8P bo szarpał przy rozruchu i w obu pomagało na kilka lat, oczywiście rzrusznik też może mieć znaczenie. Auto może dobrze zimą odpalać a może mieć niski prąd rozruchu tzw. "uderzenie" i może szarpać na ciepłym. Poczytaj ten temat od A do Z a nie wysnuwasz tezy na podstawie kilku postów
jest coś takiego jak pojemność akumulatora i moc uderzenia - rozruchu, niekoniecznie są tożsame. Im większy prąd rozruchowy tym większy może być chwilowy pobór prądu przez rozrusznik, jeśli prąd rozruchu jest za niski to rozrusznik będzie "mulił".
Mądrego to i miło posłuchać
Poduszki skrzyni/silnikaMettenoos pisze: ↑18 cze 2019, 12:38No i fajnie, ja dwa razy postawiłem na akumulator a raz na rozrusznik z zębem więcej i ani razu się nie pomyliłem
Te auta niedługo osiągną pełnoletność, młodsze już nie będą, wiadomo że wszystko się zużywa, istotne jest to, że niekiedy i przy nowym rozruszniku potrafi szarpać na ciepłym, ciekawe co wówczas byś wymyślił