#277493
Hej,
nie wiem za bardzo, gdzie o tym napisać.
Mam Golfa V z 2007r., 140KM, 2.0 TDI, 4motion, przebieg 220 tys. km.
Ostatnio (ostatnie dwa miesiące) zauważyłam, że:
- na luzie lekkie szarpanie autem, na rozgrzanym silniku
- podczas jazdy na obrotach 1900-3100 szarpie samochodem, podczas zmiany biegu 2/3 i 3/4, wcześniej szarpało przy gwałtownej zmianie biegów - przy wyprzedzaniu, teraz już prawie zawsze
- obrotomierz nie zmienia się jednostajnie tylko skokowo
- gazuje na sprzęgle (bez dodawania gazu na pedale)
- auto nierówno przyspiesza
- powyżej 3100 obrotów auto działa jakby nic mu nie było, spokojnie można jechać 190km/h.
Gdy powiedziałąm o tym mechanikowi, stwierdził, że pompowtryskiwacze do regeneracji. Więc tak też zrobiono. Pompowtryskiwacze wyczyszczone, ustawione i auto jeździ tak samo jak przed naprawą.
Stąd mój post, jeśli to nie pompowtryski to co to może być, szarpanie jest coraz bardziej odczuwane. Sprawdzany był zawór EGR i to nie to. Nie pokazują się żadne błędy.
Proszę o jakieś pomysły, nie wiemy (z mechanikami) gdzie szukać przyczyny
nie wiem za bardzo, gdzie o tym napisać.
Mam Golfa V z 2007r., 140KM, 2.0 TDI, 4motion, przebieg 220 tys. km.
Ostatnio (ostatnie dwa miesiące) zauważyłam, że:
- na luzie lekkie szarpanie autem, na rozgrzanym silniku
- podczas jazdy na obrotach 1900-3100 szarpie samochodem, podczas zmiany biegu 2/3 i 3/4, wcześniej szarpało przy gwałtownej zmianie biegów - przy wyprzedzaniu, teraz już prawie zawsze
- obrotomierz nie zmienia się jednostajnie tylko skokowo
- gazuje na sprzęgle (bez dodawania gazu na pedale)
- auto nierówno przyspiesza
- powyżej 3100 obrotów auto działa jakby nic mu nie było, spokojnie można jechać 190km/h.
Gdy powiedziałąm o tym mechanikowi, stwierdził, że pompowtryskiwacze do regeneracji. Więc tak też zrobiono. Pompowtryskiwacze wyczyszczone, ustawione i auto jeździ tak samo jak przed naprawą.
Stąd mój post, jeśli to nie pompowtryski to co to może być, szarpanie jest coraz bardziej odczuwane. Sprawdzany był zawór EGR i to nie to. Nie pokazują się żadne błędy.
Proszę o jakieś pomysły, nie wiemy (z mechanikami) gdzie szukać przyczyny