Hulaj pisze:Funta kłaków nie dam za ten film, żeby była jasność
.
Myślę tylko ,że zaczipowane GTI nie stoi na z góry przegranej pozycji w takiej konfrontacji.
EDIT:I nie wiem kto to ten
zlos więc nie ciągnijcie tematu bo nie ładnie za plecami
racja
jeśli chodzi o auto:
ze startu zatrzymanego (sucho) 4x4 R wygrywa, ośka straci z 0,5 s -1 s do tego co mogłoby być na starcie przez uślizg, zwłaszcza przód
czytałem test jporównawczy TTRS 340 KM 4x4 i bmw M3 420 KM i..... beema przy tej mocy straciła mimo napędu na tył ponad z 0.5 s od 0-50 km/h (fakt tył napęd, i ciężkie wolnossące wysokoobrotowe V8) a potem dochodziła w przyśpieszeniu do audi... traciła mniej na poszczególnych przedziałach prędkości... elastyczność podobna bo Nm podobna wartość (2.5 turbo i wolnossące wysokoobrotowe 4 l V8)
więc na starcie GTI wg mnie dostanie tak czy siak, nawet jak ma 300KM,
ale z rolki może być trudniej, jak na tym filmie, choć w jego 2 części widać, że GTI za mocno nie odjeżdża i odległość się utrzymuje stała więc hmmm
może kierowca faktycznie słaby albo odpuścił i K03 wiadomo górę ma słabą, nawet po chipie
gdzieś były dane golfów VI GTI 300+ i było z 5,6-5,9 s 0-100 z DSG więc teoretycznie R DSG zawsze odjedzie ze startu GTI k03/k04 choć troszkę
Hulaj na rolkę z jakąś R musimy się ustawić ale seryjną