#34476
Witam
przy przebiegu 155 tys wymieniłem komplet sprzęgła. U mnie objawami było min. przy wciskaniu sprzęgła czułem bicie w pedale jak ABS tyle że troszeczkę słabiej i stuki przy gaszeniu silnika. Po jego wymianie wszystkie objawy zniknęły i jest niby ok. tylko, że teraz mam inny problem. Mianowicie. Mam problem z wrzuceniem wstecznego i 1 biegu. Muszę trochę podpompować to wtedy wchodzi. Dodatkowo jak już jest na biegu to wystarczy, że trochę popuszczę sprzęgło a bieg natychmiast chwyta. Nawet gdy wcisnę go z powrotem (od tego trochę spuszczonego) to i tak czuję się jakbym jechał na automacie (bieg jest dalej włączony i nie mogę wyrzucić na luz). Muszę mocniej hamować żebym się nie poruszał albo zgasić silnik żeby wrzucić 0 gdy potrzebuję zmienić kierunek jazdy - denerwujące jest to w korku i na parkingu. Wymieniłem też pompkę przy pedale ale to nic nie dało.
Dzięki
przy przebiegu 155 tys wymieniłem komplet sprzęgła. U mnie objawami było min. przy wciskaniu sprzęgła czułem bicie w pedale jak ABS tyle że troszeczkę słabiej i stuki przy gaszeniu silnika. Po jego wymianie wszystkie objawy zniknęły i jest niby ok. tylko, że teraz mam inny problem. Mianowicie. Mam problem z wrzuceniem wstecznego i 1 biegu. Muszę trochę podpompować to wtedy wchodzi. Dodatkowo jak już jest na biegu to wystarczy, że trochę popuszczę sprzęgło a bieg natychmiast chwyta. Nawet gdy wcisnę go z powrotem (od tego trochę spuszczonego) to i tak czuję się jakbym jechał na automacie (bieg jest dalej włączony i nie mogę wyrzucić na luz). Muszę mocniej hamować żebym się nie poruszał albo zgasić silnik żeby wrzucić 0 gdy potrzebuję zmienić kierunek jazdy - denerwujące jest to w korku i na parkingu. Wymieniłem też pompkę przy pedale ale to nic nie dało.
Dzięki
Pozdrawiam
Mk 5 Comfortline 2.0 TDI 140 KM
Mk 5 Comfortline 2.0 TDI 140 KM