Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By krzychu7 -  26 mar 2011, 19:43
 wielkopolskie
#40474
Czy ktoś ma może opis wszystkich pinów złączek modułu centralnej elektryki symbol VW 3C0 937 049 AJ
By Pidzers -  26 mar 2011, 20:19
 dolnośląskie
#40479
Mam opis pinów bordnetz'a ale nie wiem jak się ma high do mid/low i 1K0 do 3C0 :) Ale może Ci coś pomoże...

Connector A (11-pin)
Pin 1: Terminal 30 right
Pin 2: Dipped beam right
Pin 3: Main beam right
Pin 4: Fog light right
Pin 5: Vacant
Pin 6: Flasher front right
Pin 7: Side light front left
Pin 8: Flasher side left
Pin 9: Terminal 31 left
Pin 10: Electric fuel pump relay
Pin 11: Terminal 50 relay

Connector B (12-pin)
Pin 1: Reversing light right
Pin 2: Vacant
Pin 3: Light sensor supply
Pin 4: Fog tail light, left
Pin 5: Brake light right
Pin 6: Vacant
Pin 7: Footwell light
Pin 8: Vacant
Pin 9: Side light rear right
Pin 10: Rear right turn signal
Pin 11: Interior lighting
Pin 12: Terminal 58s

Connector C (12-pin)
Pin 1: Seat heating shut-off
Pin 2: Brake light left
Pin 3: Vacant
Pin 4: Coming Home LED
Pin 5: Vacant
Pin 6: Vacant
Pin 7: Vacant
Pin 8: Number plate light
Pin 9: Brake light centre
Pin 10: Side light rear left
Pin 11: Rear left turn signal
Pin 12: Vacant

Connector D (11-pin)
Pin 1: Terminal 30 left
Pin 2: Fog light left
Pin 3: Main beam left
Pin 4: Dipped beam left
Pin 5: Terminal 31 right
Pin 6: Vacant
Pin 7: Terminal 15 engine relay
Pin 8: Headlight washer relay
Pin 9: Flasher side right
Pin 10: Side light front right
Pin 11: Flasher front left

Connector E (16-pin)
Pin 1: Side lights switch
Pin 2: Brake light switch
Pin 3: Vacant
Pin 4: Vacant
Pin 5: Garage door opener input
Pin 6: Fog tail light switch
Pin 7: P/N without interlock switch
Pin 8: Dipped beam switch
Pin 9: Vacant
Pin 10: Vacant
Pin 11: Light sensor input
Pin 12: Coming Home potentiometer tap
Pin 13: Fog tail light switch
Pin 14: Assistance driving lights switch
Pin 15: EC mirror non-dipping
Pin 16: Light switch 0 setting

Connector F (8-pin)
Pin 1: Terminal 50 diagnosis
Pin 2: Terminal 15 engine diagnosis
Pin 3: LIN bus
Pin 4: Terminal L-alternator
Pin 5: Bonnet contact
Pin 6: Reversing light switch
Pin 7: Terminal 30 reference
Pin 8: Terminal 31 reference

Connector G (12-pin)
Pin 1: Terminal 50 switch
Pin 2: Hazard warning lights LED
Pin 3: Rear window heater LED
Pin 4: Terminal 58s potentiometer ground
Pin 5: Vacant
Pin 6: Rear window heater button
Pin 7: Convenience CAN Low
Pin 8: Convenience CAN High
Pin 9: Hazard warning lights button
Pin 10: Terminal 58s potentiometer supply
Pin 11: Terminal 15 switch
Pin 12: Terminal 58s potentiometer tap

Connector H (12-pin)
Pin 1: Vacant
Pin 2: Vacant
Pin 3: Vacant
Pin 4: Vacant
Pin 5: Vacant
Pin 6: Vacant
Pin 7: Vacant
Pin 8: Vacant
Pin 9: Vacant
Pin 10: Vacant
Pin 11: Vacant
Pin 12: Vacant
By krzychu7 -  30 mar 2011, 23:13
 wielkopolskie
#40826
Wymieniłem moduł elektryki:
Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\3C0-937-049-23-H.clb
Oznaczenie elementu SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N*
Komponent: Bordnetz-SG H34 0803
Weryfikacja: 00H34000 Numer seryjny: 00000001571507
Kodowanie: 018B8F0600041800001400001400000000097F075C
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 3A70D2D90C2D

Oznaczenie elementu: 1K1 955 119 B
Komponent: Wischer VW350 012 0401
Kodowanie: 00065493
Kod serwisu: WSC 00000

Nie znaleziono błędów.
na następujący:
Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\3C0-937-049-30-H.clb
Oznaczenie elementu SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ
Komponent: Bordnetz-SG H54 2202
Weryfikacja: 00H54000 Numer seryjny: 00000006457743
Kodowanie: 198B8FA600181800001400001400000000197F073200000C390000000000
Kod serwisu: WSC 01608 666 39239
VCID: 71E235F511DB

Oznaczenie elementu: 1K1 955 119 B
Komponent: Wischer VW350 012 0401
Kodowanie: 00065493
Kod serwisu: WSC 01608

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00984 - Żarówka tylnego światła po lewej stronie (M4)
012 - Usterka w obwodzie elektrycznym
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 113
Przebieg: 87723 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2005.09.13
Czas: 31:63:63

Ramka zamrożona:
ON
Napięcie: 12.20 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF

00985 - Żarówka tylnego światła po prawej stronie (M2)
012 - Usterka w obwodzie elektrycznym
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 113
Przebieg: 87723 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2005.09.13
Czas: 31:63:63

Ramka zamrożona:
ON
Napięcie: 12.20 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF
Jak zmienić kodowanie, aby nie było błędów przepalonej żarówki?
Próbowałem zmian opisanych na forum (zwarcie ścieżek w tylnej lampie, zmiana "0" na "1") i błędy są nadal. Sterownik przyjmuje nowe kodowanie, ale nie da się wyłączyć diagnozy, pomimo wyłączenia VAG-iem nadal testuje (chociaż nowe kodowanie jest przyjęte).
Ma ktoś jakiś pomysł.
Czy ten sterownik jest zaprogramowany dla VW Golf V ?
By 1 6 D -  30 mar 2011, 23:53
 zachodniopomorskie
#40830
A czytałeś dokładnie kodowania jednego i drugiego? Może coś przeoczyłeś. Nie mam swojego dysku zewnętrznego by sprawdzić poprawność kodowania nowego modułu względem starego.
By krzychu7 -  31 mar 2011, 8:50
 wielkopolskie
#40832
Są włączone "zaptaszkowane" identyczne funkcje widoczne w VAG-u (pomocnik kodowania). Próbowałem włączać/wyłączać diagnozę świateł i nic to nie zmienia. Po skasowaniu błędów jest ok. W momencie włączenia świateł mijania wyświetla się ikonka przepalonej żarówki i powstają błędy podane wcześniej.
Nie mam pewności, czy ten moduł zakodowany jest do GOLF-a V dlatego proszę o podpowiedź lub sprawdzenie poprawności kodowania.
VW Golf V 1.9 TDI, rocznik 2005, zainstalowane fabrycznie światła przeciwmgielne przednie, spryskiwacze reflektorów, bez Xenonów, podgrzewane fotele.
Mam jeszcze jeden problem występujący w obu sterownikach. Była przepalona żarówka podświetlenia przy wsiadaniu (pod kierownicą) i poprzedni właściciel wyłączył tą opcję. Wymieniłem żarówkę, aktywowałem funkcję ale teraz wyświetla uszkodzenie tej żarówki. Po wyłączeniu VAG-iem błąd znika.
By 1 6 D -  31 mar 2011, 9:50
 zachodniopomorskie
#40837
Twój stary moduł jest to 21 bajtowy Highend, nowy to 30 bajtowy Highend. Musiałbym starego VAGa ściągnąć, około 805 i wtedy bym sprawdził poprawność kodowań, bo nadal dysku nie odzyskałem.

EDIT:
Akurat na necie znalazłem VCDS 805.4 PL i powiem ci że masz aktywowane różne bity w 24 bajcie, moje Scirocco też ma 30 bajtowy Highend ale w 24 mam pusto, oryginalne VAGi i VCDSy mają puste te dalsze bajty, kiedyś na necie był plik z opisem prawie wszystkich bajtów, jeszcze go poszukam. Ale wstępnie może je pozmieniaj na zero moim zdaniem.

EDIT2:
http://forum.octaviaclub.pl/printview.p ... cc350dd34b" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu pisze że 24 bajt odpowiada za jasność świateł w klapie, więc zagadka w sumie rozwiązana powinna być.

Zawartość okienka z kodem nalezy wkleić do pliku 3C0-937-049-30-H.lbl, wcześniej zróbcie w razie czego backup oryginalnego pliku. Nie działa w sumie w najnowszych VCDSach z plikami *.clb
Kod: Zaznacz cały
;
; VCDS Label File
;
; Copyright © 2005-2009 Ross-Tech, LLC
;
; Seat Altea/Toledo (5P) / Seat Leon (1P) / Skoda Octavia (1Z) / VW Caddy (2K)
; VW Eos (1F) / VW Golf/Jetta (1K/5M) / VW Passat (3C) / VW Touran (1T)/ VW Scirocco (13)
;
; Component: J519 - Central Electronics I (#09)
;
; P/N: 3C0-937-049-???
;
; includes measuring blocks, adaptation, selective output test and long coding
;
; This file is part of a redirection package,
; make sure you have all of the following files.
;
; 1K-09.LBL
; 1T-09.LBL
; 3C-09.LBL
; 1K0-937-049-21-B.LBL
; 3C0-937-049-23-H.LBL
; 3C0-937-049-23-M.LBL
; 3C0-937-049-30-H.LBL
; 3C0-937-049-30-M.LBL
;
; created on 27/Apr/2005 by Sebastian Stange ([email protected])
;
; last modification on 31/03/2010 by Jille Berends
;
; requires VCDS 805.0 / LCode 807.0 or newer
;
;
;---------------------------------------------------
;
; measuring blocks
;
;---------------------------------------------------
;
;
001,0,Parking Lights
001,1,Left Front,Parking Light,Range: 0.0...100.0 %
001,2,Right Front,Parking Light,Range: 0.0...100.0 %
001,3,Left Rear,Parking Light,Range: 0.0...100.0 %
001,4,Right Rear,Parking Light,Range: 0.0...100.0 %
;
002,0,Fog Lights/Low Beams
002,1,Left Low Beam,Headlight,Range: 0.0...100.0 %
002,2,Right Low Beam,Headlight,Range: 0.0...100.0 %
002,3,Left Fog Light,,Range: 0.0...100.0 %
002,4,Right Fog Light,,Range: 0.0...100.0 %
;
003,0,Turn Signals
003,1,Left Front,Turn Signal,Range: 0.0...100.0 %
003,2,Right Front,Turn Signal,Range: 0.0...100.0 %
003,3,Left Rear,Turn Signal,Range: 0.0...100.0 %
003,4,Right Rear,Turn Signal,Range: 0.0...100.0 %
;
004,0,Turn signals/High beam
004,1,Left Side,Turn Signal,Range: 0.0...100.0 %
004,2,Right Side,Turn Signal,Range: 0.0...100.0 %
004,3,Left/Right,High Beam,Range: 0.0...100.0 %
004,4,Xenon-Shutter,,Range: ON/OFF
;
005,0,Brake Lights/License plate
005,1,Left,Brake Light,Range: 0.0...100.0 %
005,2,Right,Brake Light,Range: 0.0...100.0 %
005,3,Center,Brake Light,Range: 0.0...100.0 %
005,4,License Plate,Illumination,Range: 0.0...100.0 %
;
006,0,Back-Up Lights
006,1,Instrument,Illumination,Terminal 58d (Range: 0.0...100.0 %)
006,2,Left,Back-Up Light,Range: 0.0...100.0 %
006,3,Right,Back-Up Light,Range: 0.0...100.0 %
006,4,Left Rear,Fog Light,Range: 0.0...100.0 %
;
007,0,Activation I
007,1,Activation Relay,Terminal 50,Range: ON/OFF
007,2,Activation Relay,Terminal 15,cockpit/engine (Range: ON/OFF)
007,3,Activation Relay,Terminal 75,Range: ON/OFF
007,4,Enabling,SAD,Range: active/inactive
;
008,1,Brightness,(Lightsensor),Range: 0...7
008,2,Rain Quantity,(Rainsensor),Range: 0...7
008,3,Right Rear,Fog Light,Range: 0.0...100.0 %
008,4,Footwell,Lighting,Range: 0.0...100.0 %
;
009,0,Activation II
009,1,Terminal 30g,Relay,Range: ON/OFF
009,2,Dual Washer,Pump +,Range: ON/OFF
009,3,Dual Washer,Pump -,Range: ON/OFF
009,4,Heated Rear,Windshield,Range: ON/OFF
;
010,0,Activation III
010,1,Horn,,Range: Operated/Not Oper.
010,2,Enabling of,Seat Heating,Range: Active/Inactive
010,3,Electric Fuel,Pump (FP) Relay,Range: ON/OFF
010,4,Headlight Washer,System Relay,Range: ON/OFF
;
011,1,LED Heated Rear,Windshield,Range: ON/OFF
011,2,LED Emergency,Flasher Button,Range: 0.0...100.0 %
011,3,LED Heated,Outside Mirror,Range: ON/OFF
011,4,Interior,Light Dimmed,Range: 0.0...100.0 %
;
012,1,Coming Home,LED,Range: ON/OFF
012,2,Heated Outside,Mirror,Range: ON/OFF
012,3,Rate Action 1,Relay Driver 1,Range: ON/OFF
012,4,Rate Action 2,Relay Driver 2,Range: ON/OFF
;
013,0,Terminals
013,1,Terminal 30,(left),Range: 0.00...17.75 V\nSpecification: 5.0...17.75 V
013,2,Terminal 30,(right),Range: 0.00...17.75 V\nSpecification: 5.0...17.75 V
013,3,Terminal 30,(ref.),Range: 0.00...17.75 V\nSpecification: 5.0...17.75 V
013,4,Terminal 31,(ref.),Range: 0.00...12.75 V\nSpecification: 0.0...1.00 V
;
014,0,Potentiometer
014,1,Dimming,Potentiometer,Range: 0.0...100.0 %
014,2,Coming Home,Potentiometer,Range: 0.0...100.0 %
;
015,0,Terminals
015,1,Terminal 15,(Input),Range: ON/OFF
015,2,Terminal 50,(Input),Range: ON/OFF
015,3,Enabling P/N,,Range: ON/OFF
015,4,Terminal L,(Input),Range: ON/OFF
;
016,0,Rain-/Lightsensor
016,1,Light dark,,Range: dark = on/bright = off
016,2,Lights on (RLS),,Range: ON/OFF
016,3,Front Wiper,Status,Range: ON/OFF
016,4,Wiper turn-around,Position Signal,Range: Reached/Not Active
;
017,0,Light Switch Status I
017,1,Light Switch,(Light off),Range: ON/OFF
017,2,Parking Light,Switch,Range: ON/OFF
017,3,Low Beam,Headlight Switch,Range: ON/OFF
017,4,AFL Light Switch,,Range: ON/OFF
;
017,0,Light Switch Status II
018,1,Fog Light Switch,,Range: ON/OFF
018,2,Light Switch,Rear Fog Light,Range: ON/OFF
018,3,Brake Light Switch,,Range: ON/OFF
018,4,Back-Up,Light Switch,Range: ON/OFF
;
019,1,Emergency,Flasher Button,Range: Operated/Not Oper.
019,2,Engine Hood,,Range: Open/Closed
019,3,Heated Rear,Windshield Button,Range: Operated/Not Oper.
019,4,Heated Outside,Mirror,Range: Operated/Not Oper.
;
020,0,Backrest Recognition
020,3,Backrest,Left,Range: ON/OFF
020,4,Backrest,Right,Range: ON/OFF
;
021,0,Rotary Traps
021,1,Rotary Trap LF,,Range: ON/OFF
021,2,Rotary Trap RF,,Range: ON/OFF
021,3,Rotary Trap LR,,Range: ON/OFF
021,4,Rotary Trap RR,,Range: ON/OFF
;
022,1,Rear Lid,Main Catch,Range: ON/OFF
022,2,Heated Front,Windshield,Range: operated/n. oprated
022,3,Heated Front,Windshield Relay,Range: ON/OFF
022,4,Heated Front,Windshield LED,Range: ON/OFF
;
023,0,Light
023,1,Rotary Light Switch,Position,Range: 0=Off/1=AFL/2=SL/3=FL/4=FL+NSL/5=FL+NSW/6=FL+NSL+NSW/7=SL+NSW/8=SL+NSL+NSW/9=Inplausible=Off
023,2,Coming Home,Condition,,Range: 1=Basic state/2=Timer wait time/3=Timer Coming Home/4=Off
023,3,Leaving Home,Condition,,Range: 1=inactive/2=active
023,4,Assistance driving lights (AFL) Condition,,Range: 1=On/2=Off
;
024,0,LIN-Databus
024,1,Steering Column,Switch Information,Range: 0=Off/1=One touch wipe/2=Interval/3=Wiperstage I/4=Wiperstage II/5=Wash front
024,2,Terminal 15,(via LIN),Range: ON/OFF
024,3,Terminal 50,(via LIN),Range: ON/OFF
024,4,Wiper Cycle,Number (via LIN)
;
030,1,Load Management,,Range: Active/Inactive
030,2,Short-Distance,Operations
030,3,Critical,Time Fraction
030,4,Cutoff-,priority A, after starting the engine
;
031,0,Cutoffpriority
031,1,Cutoff-,priority B,Very critical - Operating state 1
031,2,Cutoff-,priority C,Very critical - Operating state 2
031,3,Cutoff-,priority D,Prevent voltage drop
031,4,Cutoff-,priority E,Crash off-switch
;
033,0,Special function,,Range: active/inactive
;
050,0,Versionnumber I
050,1,Flash-Bootloader
;
051,0,Versionnumber II
051,1,EEPROM
;
080,0,Advanced Control Unit Identification I
;
081,0,Advanced Control Unit Identification II
;
082,0,Advanced Control Unit Identification III
;
;
;---------------------------------------------------
;
; adaptation
;
;---------------------------------------------------
;
;
A000,0,Reset Adaptation Channels
A000,5,Reset Adaptation Channels
A000,6,Reset all adaptation channels back
A000,7,to the original factory values.
;
A001,0,Coming-Home Time
A001,5,Coming-Home Time
A001,6,Time which the Coming-Home function will be active.
A001,7,Range: 10...60 Seconds
A001,8,Resolution: 10 Seconds
A001,9,Note: Only active if Byte 00 Bit 7 of Long Coding active.
;
A002,0,Leaving-Home Time
A002,5,Leaving-Home Time
A002,6,Time which the Leaving-Home function will be active.
A002,7,Range: 10...60 Seconds
A002,8,Resolution: 10 Seconds
A002,9,Note: Only active if Byte 00 Bit 5 of Long Coding active.
;
A003,0,Rear Window & Outside Mirror Heater Activation Time
A003,5,Rear Window & Outside Mirror Heater Activation Time
A003,6,Time which the Rear Window and Outside Mirror Heater will be active.
A003,7,Range: 1...254 Minutes
A003,8,Resolution: 1 Minute
;
A004,0,Headlight Washer Activation Time
A004,5,Headlight Washer Activation Time
A004,6,Range: 50...10000 ms
A004,7,Resolution: 50 ms (Adaptation Value * Resolution = Actual Value)
A004,8,Note: Only active if Byte 01 Bit 1 of Long Coding active.
;
A005,0,Footwell Lighting Dimming
A005,5,Footwell Lighting Dimming
A005,6,Range: 20...100 %
A005,7,Resolution: 1 %
A005,8,Note: Only active if Byte 00 Bit 1 of Long Coding active.
;
A006,0,Load Management
A006,5,Load Management
A006,6,Range: 0...3
A006,7,Note: Only active if Byte 02 Bit 3 of Long Coding active.
;
A007,0,Highbeam with Assistance(Automatic) Driving Light (AFL)
A007,5,Highbeam with Assistance(Automatic) Driving Light
A007,6,0 = Highbeam cannot be enabled with AFL
A007,7,1 = Highbeam can be enabled with AFL
;
A008,0,Assistance Driving Light Activation/Deactivation Delay
A008,5,Assistance Driving Light Activation/Deactivation Delay
A008,6,Range: 0...10200 ms
A008,7,Resolution: 40 ms
;
A010,0,Corneringlights: Maximum control
A010,5,Corneringlights: Maximum control
A010,6,Range: 80...100 %
A010,7,Resolution: 1 %
;
A011,0,Corneringlights: Duration dim-on
A011,5,Corneringlights: Duration dim-on
A011,6,Range: 250...2000 ms (0.25...2.00 s)
A011,7,Resolution: 50 ms
;
A012,0,Corneringlights: Duration dim-off
A012,5,Corneringlights: Duration dim-off
A012,6,Range: 1000...8000 ms (1.00...8.00 s)
A012,7,Resolution: 50 ms
;
A013,0,Brightness threshold Coming/Leaving Home
A013,5,Brightness threshold Coming/Leaving Home
A013,6,Range: 0...7
;
;---------------------------------------------------
;
; selective output test
;
;---------------------------------------------------
;
;
T977,Low Beams (Left & Right)
T975,Heated Rear Window (Z1)
T968,Right Turn Signals
T967,Left Turn Signals
T924,Relais für Scheinwerferwaschanlage (J39)
T920,Beheizbarer Außenspiegel und LED
T909,Windshield Wiper Motor (V)
T906,Horn (H1)
T901,Back-Up Lamps
T80,Activation sunroof
T61,Footwell Lights
T60,Fog Lights
T59,Interior Lighting
T2486,High Beam
T2398,Rear Windshield Washer Pump
T2377,Wiper: Upper Reverse Point
T2092,Enabling Heated Seat
T1830,Foglights left/right
T1758,Brake Lamps
T1755,Parking Lights (E1)
T1701,Dimmer for Interior Lighting
T156,Front Windshield Washer Pump
T1504,License-Plate Light (X)
T1483,Remote unlocking of rear lid
T1259,Fuel Pump Relay (J17)
T1064,Interior Dimming (Terminal 58d)
;
;
;---------------------------------------------------
;
; long coding
;
;---------------------------------------------------
;
;
LC,00,0,Front Fog Lights installed
LC,00,1,Xenon Headlights with Shutter installed
LC,00,2,Footwell Lights installed
LC,00,3,Daytime Running Lights (Scandinavia) active
LC,00,4,Daytime Running Lights (North America)
LC,00,5,Assistance Driving Light & Leaving Home active
LC,00,6,Rain-/Light sensor installed
LC,00,7,Coming-Home active
LC,01,0,Rear Seat Recognition installed
LC,01,1,Headlight Washer installed
LC,01,2,Electronic Fuelpump Relay installed (Gasoline only)
LC,01,3,Rear Wiper installed
LC,01,4,Electr. Semiconductor-relais for Terminal.30G on start/stop with recuperated energy?
LC,01,5~6,00,separate DRL inaktive,Audi
LC,01,5~6,20,separate DRL over connector Side indicator lights
LC,01,5~6,40,separate DRL over connector Xenonshutter
LC,01,5~6,60,separate DRL over connector High beam
LC,01,7,Rear Wiper with Front Wiper continiously active
LC,02,0,Rear Wiper with Front Wiper intermittent active
LC,02,1,Comfort Turn Signals
LC,02,2,Cold Lamp Diagnosis(required) active
LC,02,3,Load Management (required) active
LC,02,4,Coming-Home Mode via (0 = Personalisation / 1 = Lightsensor)
LC,02,5,DRL as Posilicht/Light level DRL Byte20 / Posi Byte 11
LC,02,6,Side Turn Signal Lights control over Central Electric
LC,02,7,Seat Heating installed
LC,03,0,Relay Terminal 15 installed
LC,03,1,Rear Fog Lights (0 = 2 Rear Fog Lights / 1 = 1 Rear Fog Light)
LC,03,2,Reverse Driving Lights (0 = 2 Reverse Driving Lights / 1 = 1 Reverse Driving Light)
LC,03,3,Reverse Driving Light off when Rear Lid open
LC,03,4,Xenon Headlights without Shutter installed (Bi-Xenon)
LC,03,5,Teardrop Wiping for Rear Window active
LC,03,6,2nd Battery installed
LC,03,7,Bottom-lights?(or Parkinglights?) as Brakelight
LC,04,0,Auxiliary Heater installed
LC,04,4,Activation of both Rear Fog Lights
LC,04,6,Rear Fog Lights deactivated
LC,04,7,Warp Relay installed (Info Climatronic LED rear window on CAN (Audi))
LC,05,0-7,50,Headlight Washer Delay
LC,05,0-7,50,Decimal Value (Resolution 50 ms) (Example: 20 is 20 x 50 = 1000 ms)
LC,06,0-7,50,Headlight Washer Activation Time
LC,06,0-7,50,Decimal Value (Resolution 50 ms) (Example: 16 is 16 x 50 = 800 ms)
LC,07,0-6,1,Turn Signal Front left/right as Parking Light Front left/right (USA and Canada)
LC,07,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)
LC,07,7,Lightingconcept 0=VW/Skoda 1=Audi/Seat
LC,08,0,Seat Heating Deactivation with Transport Mode active
LC,08,1,Daytime Running Light (DRL) Deactivation with Transport Mode active
LC,08,2,Footwell Lighting Deactivation with Transport Mode active
LC,08,3,Interlock Display via CAN-Instruments active
LC,08,4,Interior Light via Rear Lid Notch active
LC,08,5,Side- and Funktionchange foglight/back-up driving light
LC,08,6,Rear Fog Light Deactivation with Trailer active
LC,08,7,Daytime Running Light (DRL) Deactivation while Blinking active
LC,09,0-6,1,Rear Brake Light as Parking Light
LC,09,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)
LC,09,7,Rear parkinglights Energy save(0=Parklicht as Sidelights/1=dimmed brake/parkinglight...)
LC,10,0-6,1,Rear Fog Light as Parking Light
LC,10,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)
LC,10,7,DRL can be deactivated without tools
LC,11,0-6,1,Front Parking Light Dimming (with DRL)
LC,11,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)
LC,11,7,Turn-off DRL by switch
LC,12,0-6,1,Rear Parking Light Dimming
LC,12,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)
LC,12,7,Foglights on connector Schlusslicht/parkinglights C10/B9
LC,13,0-6,1,Backup Function: Rear Side Turn Signal as Parking/Brake Light
LC,13,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)
LC,13,7,Rear Indicators as Brakelights(Audi)
LC,14,0-6,1,Backup Function: Front Parking Light as Side Turn Signals
LC,14,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)                   
LC,14,7,Control Frontlightwasher on Terminal 75(Audi)
LC,15,0-6,1,Backup Function: Rear Parking Light as Side Turn Signals
LC,15,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)
LC,15,7,Frontlightwasher active with DRL active
LC,16,0-6,1,Backup Function: Foglights as Low-beam (not legal)
LC,16,0-6,1,Decimal value (Resolution: 1%)
LC,16,7,Ambient lighting active (Footwells)
LC,17,0,Emergency Brake Flash Light active
LC,17,1,Deactivation of Additional High Beam with Bi-Xenon
LC,17,2,Heated Front Window installed
LC,17,3,Diagnosis Terminal 50 active
LC,17,4,Used DRL-conncetor: 0=lowbeam / 1=fog lights
LC,17,5,Front Fog Lights deactivated with High Beam
LC,17,6,Parking Light Function inactive (USA/Canada)
LC,17,7,Control unit for special function fitted (Additional functions I active)
LC,18,0,Cold Diagnosis License Plate Lights active
LC,18,1,Cold Diagnosis Brake Lights active
LC,18,2,Cold Diagnosis Front Fog Lights active
LC,18,3,Cold Diagnosis Rear Fog Lights active
LC,18,4,Cold Diagnosis High Beam active
LC,18,5,Cold Diagnosis Turn Signals active
LC,18,6,Cold Diagnosis Back-Up Light active
LC,18,7,Cold Diagnosis Side Turn Signals active
LC,19,0,Cold Diagnosis Low Beam active
LC,19,1,Cold Diagnosis Front Parking Lights active
LC,19,2,Cold Diagnosis Rear Parking Lights active
LC,19,3,Diagnosis Rear Parking Lights active
LC,19,4,Diagnosis Terminal 75
LC,19,5,Diagnosis Terminal 15 Motorraum
LC,19,6,Electric Parking Brake installed
LC,19,7,Control unit for special function fitted (Additional functions II active)
LC,20,0-6,1,Daytime Running Lights Dimming
LC,20,0-6,1,Decimal Value (Resolution: 1%)
LC,20,7,unclear/Switchstatus 0=DRL active/1=disabled without tools
LC,21,3,Voltage-dependant PWM(???) 0=active
LC,21,4,Rear Fog Light as Brake Light
LC,21,5,TT Rear light design
LC,21,6,Leaving-Home Variant (0 = LH in LDS / 1 = No LH in LDS)
LC,21,7,Low Beam always active
LC,22,0,Personalization data display protocol(0 = Variant 1 no scroll / 1 = Variant 2 scroll footwelllight 5%)
LC,22,1,DRL in menu (AUDI only)
LC,22,2,Brake Light Deactivation with Rear Fog Light active
LC,22,3,Rear/Brake Light Function active
LC,22,4,Speed dependant Trunk Locking active
LC,22,5,"Light && Sight" Menu inactive
LC,22,6,Rear Parking Lights as Indicators active (North America)
LC,22,7,Diagnosis Rear Brake Lights inactive (North America)
LC,23,0,Xenon Headlights repeated Ignition active
LC,23,1,CAN Data Exchange Format active
LC,23,2,Internal Turn Light Control Algorithm active
LC,23,3~4,00,Turn Lights not active
LC,23,3~4,08,Turn Lights via Fog Lights
LC,23,3~4,10,Turn Lights via High Beam
LC,23,3~4,18,Turn Lights via Xenon Shutter
LC,23,5,Coming-Home Logic (0 = Old / 1 = New)
LC,23,6,No Fogs/back-up/parkignlights when rear lid open
LC,23,7,Engine lighting over right indicator
LC,24,0-6,1,Indicator-connector for Rearlidlighting
LC,24,0-6,1,Decimal value (Resolution 1%)
LC,24,7,Alternative function indicators as footwell-lights(untested)
LC,25,0~1,00,Something with start/stop (more to come)
LC,25,2,0=Classic Parking lights/ 1= Only active after Terminal 15 off(Audi)
LC,25,3,Parkinglights by DRL als Parkinglights
LC,25,4,Rear indicators over Foglights
LC,25,5,0=DRL always on/ 1=DRL when lightswitch is 0
LC,25,6,Footwell-lights curve 0=Standard/1=LED
LC,25,7,Trigger Gateway or ESP (AUdi)
LC,26,0,Auto-rearlid/3rd brakelight via CAN
LC,26,1~2,00,no relais interchange
LC,26,1~2,02,mag.Relais
LC,26,1~2,04,HL-Relais
LC,26,1~2,06,reserved
LC,26,3~4,00,No PWM Brakelight
LC,26,3~4,08,PWM external brake lights
LC,26,3~4,18,PWM external + 3rd light
LC,26,5~6,00,old high beam
LC,26,5~6,20,new high beam
LC,26,5~6,60,new high beam/high beam assi
LC,26,7,Kessy Terminal S
;
By krzychu7 -  01 kwie 2011, 22:48
 wielkopolskie
#40919
Wpisałem 00 w 24 bicie i jest ok - nie ma błędów.
Mam jeszcze jeden problem z tym sterownikiem.
Uaktywniłem opcję ostrzegania kierunkami w przypadku gwałtownego hamowania, ale nie chyba funkcja nie działa. Hamowałem bardzo gwałtownie a kierunki się nie zaświeciły. Może jeszcze trzeba coś ustawić?
Aktualne kodowanie modułu centralnej elektryki:
118B8FA600181800001400001400000000197F071E00000C000000000000
By 1 6 D -  01 kwie 2011, 23:02
 zachodniopomorskie
#40921
Ostrzeganie tak dziwnie działa właśnie. jak nie masz ksenonów to możesz w sumie aktywować Coming i Leaving Home, przy MFA+ będziesz miał możliwość ich włączania i ustawiania w liczniku. Muszę spisać w końcu w podwieszonym temacie to co wiem i czego tam nie ma.
By Mario V -  25 kwie 2011, 8:54
 pomorskie
#42900
Może ktoś z was ma podobny problem jak ja tzn po zlutowaniu ścieżki na płytce od tylnych (światła hamowania ) lamp jak zapale światła pozycyjne lub postojowe i wcisnę 2-3 razy pedał hamulca zapala sie kontrolka od przepalonej żarówki, wiem ze można VCDS -em wyłączyć diagnozę ale to wtedy nie pokazuje jak żarowa sie spali, czy może można inaczej??? np zmniejszyć natężenie o jakieś 10-15% procent
bo teraz to razi po oczach 8)
Awatar użytkownika
By Krzycho -  25 kwie 2011, 9:51
 małopolskie
#42901
jak masz VCDSa to bez lutowania ustawiasz sobie pełne ringi i masz też regulacje natężenia. Wszystko masz opisane w miniwarsztatowni.
By Mario V -  25 kwie 2011, 15:04
 pomorskie
#42913
Zlutowałem już ścieżkę, a VCDS`a nie mam (jak bym miał to bym pokombinował :mrgreen: ) i stąd moje pytanie czy jak się zmniejszy natężenie na żarówy to będzie ok czy dalej będzie dalej wywalało kontrolkę, a miniwarsztatownie przebuszowałem tam nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie wiec stad ten post 8)
By Mario V -  25 kwie 2011, 16:18
 pomorskie
#42915
maverick pisze:a jak chcesz zmniejszyc natezenie bez VCDS-a?
Naturalnie ze VCDS-em ale pytanie czy po zmniejszeniu natężenia problem znika ??? o to całe pytanie :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15