Volkswagen Golf MK5

Wszystko o młodszym bracie /z problemami technicznymi prosimy pisać w działach technicznych/
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  18 gru 2011, 21:46
 pomorskie
#57238
liroyek pisze:ja bedzie 2 razy tyle to juz tego autka u mnie raczej nie bedzie ;)
wierzę, bo również bałbym się trzymać do 300 tyś takie wysilone "wynalazki"
By korzen88 -  18 gru 2011, 22:38
 -------
#57251
liroyek pisze:czyli gti byl z 2008 roku wiec juz 5 gti czyli 2 litrowy tfsi ktory ma 200 km
scirocco tez ma 2,0 w ofercie, porwnales 2 rozne silniki

Tak, o to mi chodziło, tylko 2,5 roku temu jak zmieniałem auto miałem dylemat czy paruletnie GTI czy nowe scirocco 1,4 160ps. Po jeździe testowej padło na GTI. Różnica w tych silnikach była zbyt duża na niekorzyść 1.4
Awatar użytkownika
By liroyek -  19 gru 2011, 8:26
 -------
#57258
ok
ale caly czas porownujesz uzywke z nowym :)

to tak samo jakbys teraz pisal co brac 1,6 tdi czy uzywke 1,9 :P

gdybym teraz mial kupowac jeszcze to bralbym jakiegos amerykanca np 300c lub chargera tam to masz dopiero silniczki

5,7 litra przy spokojnej jezdzie ludzie pisza ze pali 12 l/100
By Kiler -  19 gru 2011, 10:28
 wielkopolskie
#57266
liroyek pisze:ok
gdybym teraz mial kupowac jeszcze to bralbym jakiegos amerykanca np 300c lub chargera tam to masz dopiero silniczki

5,7 litra przy spokojnej jezdzie ludzie pisza ze pali 12 l/100
taaa to tak samo jak ludzie którzy twierdzą że GTI pali 6/100
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  19 gru 2011, 11:00
 pomorskie
#57269
5,7 litra przy spokojnej jezdzie ludzie pisza ze pali 12 l/100
z górki i z wiatrem chyba, miałem okazję przez krótki czas pojeździć Jeppem Liberty na automacie, tam był motor mniejszy bo 3,7L ale takiego wyniku nie dało się osiągnąć nawet z górki i z wiatrem :D
Awatar użytkownika
By liroyek -  19 gru 2011, 11:02
 -------
#57270
tyle ze taki jeep to juz troche wieksza masa i wiekszy opor powietrza :)

wg mnie najlpsze wyjscie to 2 autka
jakis elekrtyczna na codzien do pracy, i jakies z HEMI do przyjemnosci :)

co do 1,4 to jadac do pracy 17 km tak jak wszyscy czyli zgodnie z przepisami srednie ok 6 litrow, jazda katowice w-wa tez prawie zgodnie z przepisami 6,3
szybki powrot wieczorem do domu to juz 10 l/100km:)

wszystko zalezy jak kto jezdzi i tyle
By Kiler -  19 gru 2011, 11:37
 wielkopolskie
#57275
ja właśnie mam tak - oprócz codziennego golfa mam starego mercedesa S z 91 roku 6L V12 z wszystkim co wtedy było możliwe do kupienia w samochodzie (jedynie szkop żałował i nie zakupił lodówki - sknera :lol: ) i wiem jakie tego typu samochód ma możliwości spalania :lol:
By bm_pl -  19 gru 2011, 14:46
 -------
#57287
mettenos pisze:wierzę, bo również bałbym się trzymać do 300 tyś takie wysilone "wynalazki"
od nowości 300 nie zrobisz,bo ci się auto 2x zdąży znudzić ;D
na poważnie, te silniki 1,4 160 - aż tak trzeba się ich bać? (powiedzmy od roczników 2010)
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  19 gru 2011, 16:56
 pomorskie
#57296
bm_pl pisze:
od nowości 300 nie zrobisz,bo ci się auto 2x zdąży znudzić ;D
w 5 lat to można 250 tyś pyknąć albo i więcej, ale masz rację, zależy kto na ile kupuje auto, ja mam inne priorytety niż zmiana auta co 2 lata
By stefdeath -  19 gru 2011, 17:44
 -------
#57299
kupując używane auto to każdego silnika można się bać. Już był tu taki jeden co kupił mkv GTI i tak się sypało, że po kilku miesiącach już było z powrotem na allegro :)
Jak już bym koniecznie chciał jeździć czymś z vaga to brałbym cokolwiek byle by było jeszcze na gwarancji + dołożył ta gwarancje longlife czy jak to się nazywa i wtedy jeździł bez stresu.
Ewentualnie zmiana marki bo te nowe vaga silniki coraz bardziej kiepskie...
By bm_pl -  19 gru 2011, 22:32
 -------
#57369
mettenos pisze:zależy kto na ile kupuje auto, ja mam inne priorytety niż zmiana auta co 2 lata
oczywiście masz rację, wszystko zależy od tego jakie przebiegi ktoś rocznie robi. Osobiście mało jeżdżę więc te 300tyś trochę mnie przeraża ;]
stefdeath pisze:kupując używane auto to każdego silnika można się bać. Już był tu taki jeden co kupił mkv GTI i tak się sypało, że po kilku miesiącach już było z powrotem na allegro :)
Jak już bym koniecznie chciał jeździć czymś z vaga to brałbym cokolwiek byle by było jeszcze na gwarancji + dołożył ta gwarancje longlife czy jak to się nazywa i wtedy jeździł bez stresu.
Ewentualnie zmiana marki bo te nowe vaga silniki coraz bardziej kiepskie...
no właśnie to jest ból, przyzwyczaiłem się już do tej marki... ale mówisz zmiana marki - tylko na jaką? ;D
By stefdeath -  20 gru 2011, 9:58
 -------
#57397
bm_pl pisze: no właśnie to jest ból, przyzwyczaiłem się już do tej marki... ale mówisz zmiana marki - tylko na jaką? ;D
Bardzo fajne auta teraz fiat robi. Np. nowe Bravo w wersji sport z 1.4 turbo 150KM jest bardzo fajnym autem.
Mój brat ma takie co prawda 1.4 turbo 120KM ale sam byłem w szoku, że ciężko mi było uciec mu leonem ARL w seryjnych 168KM i musiałem kupić 2 razy mocniejsze GTI żeby pokazać gdzie jest miejsce fiata :D
No ale jemu fiacik kłopotów nie sprawia żadnych, a mój jak nie rdza na błotnikach, to półka nad radiem zatrzeszczy, to jakiś napinacz i łańcuch wałków klekocze, to jakaś szklankę popychacza trzeba wymieniać, no i muszę lać pb98. Więc zazwyczaj polewkę ma z mojego " ach och GTI".
Kwestia tylko braku prestiżu bo w Polsce jak jeździsz VW to masz +100 do respektu :lol:
By Kiler -  20 gru 2011, 10:04
 wielkopolskie
#57398
jest jeszcze druga sprawa - jak ten fiat będzie wyglądał np za 4 lata i jaką będzie miał utratę wartości w stosunku do VW ??