#57401
z tym nowymm brawo to nie przesadzja, jechalem na jazde testowa auto mialo 2 tys km i juz z tylu polka trzeszczala, scirocco ma 55 tys km i nic cisza
Porównuje używkę z nowym bo ceny były podobne a to brałem głównie pod uwagę przy zakupieliroyek pisze:ok
ale caly czas porownujesz uzywke z nowym
to tak samo jakbys teraz pisal co brac 1,6 tdi czy uzywke 1,9
gdybym teraz mial kupowac jeszcze to bralbym jakiegos amerykanca np 300c lub chargera tam to masz dopiero silniczki
5,7 litra przy spokojnej jezdzie ludzie pisza ze pali 12 l/100
Utrata wartości będzie duuuużo większa od vw czy audi, te trzymają cene chyba najlepiej na rynku, nie mówiąc już o gti gdzie spadek jego ceny w przypadku dobrze zadbanego egzemplarza jest minimalny.kiler_NN pisze:jest jeszcze druga sprawa - jak ten fiat będzie wyglądał np za 4 lata i jaką będzie miał utratę wartości w stosunku do VW ??
Nawet nie mieli zamiaru się wycofać. W MK 7 również będzie 1.4 TSI osłabiony do 140 km i z paskiem zamiast łańcucha.korzen88 pisze:Z tego co czytałem 1.4 160ps jest to dosyć skomplikowany silnik, wiadomo jak coś jest bardziej skomplikowane to jest bardziej awaryjne, powoli VW się wycofuje z tych silników. Co do wrażeń z jazdy to testowałem scirocco 1.4 160ps i pomimo sporej mocy i momentu szału nie robi. Porównywałem scirocco 160ps (nowego) i golfa gti 3latka (podobna cena) i staneło na GTI, różnica w przyspieszeniu straszna.