#7408
Na tegoroczny Essen Motor Show Volkswagen przygotowa³ koncept Golf Variant RaVe 270. Ten wyj±tkowy model zosta³ naszpikowany technika wypo¿yczon± z modelu GTI i R32 oraz wyj±tkowym systemem audio.
Volkswagen Golf Variant RaVe 270 jest konceptem stworzonym przez specjalistów z Volkswagen Individual GmbH. Egzemplarz zaprezentowany w Essen wyró¿nia siê elementami nadwozia i technik± wypo¿yczon± ze sportowych wersji Golfa.
Na nadwoziu kombi w niebieskiej barwie zamontowano nowy przedni i tylny zderzak, nak³adki progowe, spoiler dachowy, atrapê wlotu powietrza ch³odnicy i inne lusterka zewnêtrzne. Zmian doczeka³y sie tak¿e zewnêtrzne punkty ¶wietlne, które uzupe³niono o diody do jazdy dziennej. Auto to otrzyma³o tak¿e 19-calowe ko³a.
Zmian dokonano tak¿e we wnêtrzu, gdzie pojawi³y sie sportowe siedzenia pokryte skór± i mocny system audio. Jest to zestaw RNS510 z 13 g³o¶nikami i 3 subwooferami, co daje ³±czna moc 880 Watt. w pi±tych drzwiach zamontowane zosta³y tak¿e dwa 12-calowe monitory.
Pod mask± Varianta zamontowany zosta³ silnik pochodz±cy z Golfa GTI o mocy 198 kW (270 KM) przy 6000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm w zakresie od 3000 do 5000 obr./min. Napêd 4motion przekazywany jest na cztery ko³a za po¶rednictwem przek³adni DSG i przejêty zosta³ z Golfa R32.
Volkswagen Golf Variant RaVe 270 wed³ug materia³ów prasowych ma ograniczona elektronicznie prêdko¶æ maksymaln± do 250 km/h, a od 0 do 100 km/h przyspiesza w ci±gu 5,8 sekundy. ¦rednie zu¿ycie paliwa tej kombi-rakiety wynosi 9,1 l/100 km.
¿ród³o: http://www.roadlook.pl/tuning/essen-mot ... ceptu.html
Moim zdaniem idea³: TFSI + 4motion
Volkswagen Golf Variant RaVe 270 jest konceptem stworzonym przez specjalistów z Volkswagen Individual GmbH. Egzemplarz zaprezentowany w Essen wyró¿nia siê elementami nadwozia i technik± wypo¿yczon± ze sportowych wersji Golfa.
Na nadwoziu kombi w niebieskiej barwie zamontowano nowy przedni i tylny zderzak, nak³adki progowe, spoiler dachowy, atrapê wlotu powietrza ch³odnicy i inne lusterka zewnêtrzne. Zmian doczeka³y sie tak¿e zewnêtrzne punkty ¶wietlne, które uzupe³niono o diody do jazdy dziennej. Auto to otrzyma³o tak¿e 19-calowe ko³a.
Zmian dokonano tak¿e we wnêtrzu, gdzie pojawi³y sie sportowe siedzenia pokryte skór± i mocny system audio. Jest to zestaw RNS510 z 13 g³o¶nikami i 3 subwooferami, co daje ³±czna moc 880 Watt. w pi±tych drzwiach zamontowane zosta³y tak¿e dwa 12-calowe monitory.
Pod mask± Varianta zamontowany zosta³ silnik pochodz±cy z Golfa GTI o mocy 198 kW (270 KM) przy 6000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm w zakresie od 3000 do 5000 obr./min. Napêd 4motion przekazywany jest na cztery ko³a za po¶rednictwem przek³adni DSG i przejêty zosta³ z Golfa R32.
Volkswagen Golf Variant RaVe 270 wed³ug materia³ów prasowych ma ograniczona elektronicznie prêdko¶æ maksymaln± do 250 km/h, a od 0 do 100 km/h przyspiesza w ci±gu 5,8 sekundy. ¦rednie zu¿ycie paliwa tej kombi-rakiety wynosi 9,1 l/100 km.
¿ród³o: http://www.roadlook.pl/tuning/essen-mot ... ceptu.html
Moim zdaniem idea³: TFSI + 4motion
Golf VI GTI DSG DCC/E91 335i AT Actice Steering