#74235
Od jakiegoś czasu wydech zaczął głośniej chodzić. Dziś udało mi się wskoczyć pod auto i okazało się, że poszedł elastyczny łącznik wydechu (na samym łączeniu).
Sam łącznik z tego co się zorientowałem nie jest zespawany ale połączony na wcisk.
Myślę nad dwoma opcjami: pierwsza to wymiana całej plecionki lub użycie jakiejś specjalnej pasty uszczelniającej do starego połączenia.
Najchętniej bym wymienił plecionkę na nową tylko czy da się bez spawania i wykręcania dodatkowych elementów?
Silnik 1.6 FSI.
Sam łącznik z tego co się zorientowałem nie jest zespawany ale połączony na wcisk.
Myślę nad dwoma opcjami: pierwsza to wymiana całej plecionki lub użycie jakiejś specjalnej pasty uszczelniającej do starego połączenia.
Najchętniej bym wymienił plecionkę na nową tylko czy da się bez spawania i wykręcania dodatkowych elementów?
Silnik 1.6 FSI.