mettenos pisze:najlepsze jest to że podstawowa wersja Mk7 ma z tyłu belkę skrętną
rozpaczy nie ma
przecież opel astra, honda civic, toyota auris, wszystko jeździ na belce
ale kiedyś wielowahacz to był i jest luksus jakiś w kompaktach w tej cenie
to prawda chyba mało zauważalna, ale mało kto bez pytania o te zawieszenie na ten temat w salonie porusza
i się ze wstydem do tego przyznaje, patent znany z nowego seata leona więc nic dziwnego
chyba wszystko słabsze niż 140PS ma tę belkę
nie ma nic za darmo, gdzieś ten 1 tyś zł taniej musieli znaleźć oszczędności
poza tym kto tam normalnie zaglądnie i będzie wiedział
przypomina mi się badanie prowadzone na właścicielach bmw 1 którzy w 80 procentach czy jakoś tak myśleli że mają napęd na przód
z kierowcami golfa też tak będzie
będzie się płaciło sporo za wielowahacz z tyłu, za multimedia, za 4x4, za DSG, za asystentów podróży a jak ktoś nie potrzebuje to cena jak za inne kompakty