Volkswagen Golf MK5

Aktualizacja forum

Nast─ůpi┼éa bardzo du┼╝a aktualizacja forum. Zosta┼é zaktualizowany ca┼éy core wraz z wszystkimi modu┼éami i template do nich przypisanych. W przypadku znalezienia nieprawid┼éowo┼Ťci w dzia┼éaniu forum u┼╝ytkownicy proszeni s─ů w pierwszej kolejno┼Ťci o wyczyszczenie pami─Öci podr─Öcznej przegl─ůdarki (Zazwyczaj CTRL + F5) a gdy ta operacja nie pomo┼╝e o zg┼éoszenie poprawki w odpowiednim dziale koniecznie w formie listy
Usterki, awarie i problemy zwi─ůzane z elektronik─ů i elektryk─ů (o┼Ťwietlenie, ┼╝ar├│wki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar u┼╝ytkownika
przez kamil 8000 -  01 maja 2008, 20:57
 -------
#9677
ma problem z przednimi wycieraczkami przesta┬│y dzia┬│a├Ž a tylna dzia┬│a i mam pytanie czy nie wiecie kt├│ry bezpiecznik odpowiada za wycieraczki i czy s┬▒ 2 oddzielne do przodu i ty┬│u bo jak jest 1 to b├¬dzie znaczy├Ž ┬┐e to nie to ???
Awatar u┼╝ytkownika
przez malydaras -  03 maja 2008, 16:06
 mazowieckie
#9693
przednie wycieraczki - bezp. SB31 lub SB19 30A zielony umieszczony ko┬│o akumulatora
tylna wycieraczka - bezp. SC41 15A po lewej stronie deski rozdzielczej
Awatar u┼╝ytkownika
przez kamil 8000 -  04 maja 2008, 22:12
 -------
#9696
niestety bezpiecznik jest ok, mo┬┐e jeszcze jakie┬ pomys┬│y przed pojechaniem do elektryka .....
za wszelkie sugestiê z góry dziêkuje
Awatar u┼╝ytkownika
przez team-am -  04 maja 2008, 22:49
 ┼é├│dzkie
#9697
Kiedys chcialem zrobic jak┬▒┬ kombinacje manetka tak aby wysun├¬┬│y sie spryskiwacze w zderzaku (nie ma takiej opcji). Tez przesta┬│y dzialac mi wycieraczki, podejrzewam ┬┐e wl┬▒czylem jakis tryb serwisowy, tyle ze po ok 20min samo wszystko wr├│ci┬│o do normy. Robiles cos takiego czy z dnia na dzien przestaly dzia┬│a├Ž :?:
Awatar u┼╝ytkownika
przez krz_p -  05 maja 2008, 8:04
 wielkopolskie
#9699
zwróci³bym jeszcze uwagê na zamek maski, bo przy otwartej masce wycieraczki nie dzia³aj±, mo¿e tam jest problem
Awatar u┼╝ytkownika
przez npb -  05 maja 2008, 11:53
 -------
#9702
oby┬ kolego nie przechodzil tego co ja, czyli zatarte tulejki na kt├│rych osadzone s┬▒ ramiona wycieraczki, u mnie zacze┬│o si├¬ od coraz to wolniejszej pracy wycieraczek a┬┐ stane┬│y.
Awatar u┼╝ytkownika
przez Bruce -  05 maja 2008, 22:36
 mazowieckie
#9716
krz_p pisze:zwr├│ci┬│bym jeszcze uwag├¬ na zamek maski, bo przy otwartej masce wycieraczki nie dzia┬│aj┬▒, mo┬┐e tam jest problem


Wycieraczki zatrzymuj± siê natychmiast,gdy zostanie otwarta pokrywa silnika. Zapobiega to uszkodzeniu pokrywy i ramion wycieraczek.

Tak samo jak tryb serwisowy przydatny szczegolnie zima.

Wycieraczki jak natrafia na przeszkode, tez maja blokade i zatrzymuja sie.
Awatar u┼╝ytkownika
przez kamil 8000 -  06 maja 2008, 8:24
 -------
#9720
wycieraczki stan├¬┬│y od razu wczoraj dzia┬│aj┬▒ ok a dzi┬ stoj┬▒ martwe wiec zatarcie raczej odpada podjecha┬│em do znajomego elektryka sprawdzi┬│ wszystko podpina┬│ sie te┬┐ pod kompa nic nie ma bezpieczniki ok przeka┬╝niki te┬┐ pr┬▒d do wycieraczki dochodzi i masa te┬┐ powiedzia┬│ ┬┐e podejrzewa wy┬│┬▒cznik ten na kierownicy albo odpi├¬ta kostka przetarty kabel lub po prostu padni├¬ty prze┬│┬▒cznik

a z tym guziczkiem od maski to w sumie nie wiem ale jak by pad to by sie na desce ┬Âwieci┬│a dioda ┬┐e cos jest otwarte ????
Awatar u┼╝ytkownika
przez kamil 8000 -  07 maja 2008, 22:48
 -------
#9763
furka by┬│a u elektryka i niestety diagnoza jest taka ┬┐e spalony silnik :cry: masakra najdro┬┐sza ┬┐e jaka mog┬│a sie zepsuci :cry: :cry:

Aktualizacja forum

Nast─ůpi┼éa bardzo du┼╝a aktualizacja forum. Zosta┼é zaktualizowany ca┼éy core wraz z wszystkimi modu┼éami i template do nich przypisanych. W przypadku znalezienia nieprawid┼éowo┼Ťci w dzia┼éaniu forum u┼╝ytkownicy proszeni s─ů w pierwszej kolejno┼Ťci o wyczyszczenie pami─Öci podr─Öcznej przegl─ůdarki (Zazwyczaj CTRL + F5) a gdy ta operacja nie pomo┼╝e o zg┼éoszenie poprawki w odpowiednim dziale koniecznie w formie listy