Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Hulaj -  18 kwie 2009, 10:44
 mazowieckie
#16265
tommmy pisze:
macg pisze:w gliwicach robili.
a jaka miales serie po hamowni??

juz znam ceny modow,
COMPSORT 2000 zl
MASTERS 1750 zl

ja zdecyduje sie na MASTERSA zwiazku z lepsza lokalizacja i modem robionym faktycznie pod dany samochod a nie katalogowy silnik :D
Tacy co nie robi± pod konkretne auto to sami sobie w kolano strzelaj± i ju¿ chyba nie ma ich zbyt wielu.

CS z pewno¶ci± robi± pod konkretny silnik, i na pewno nie olej± tematu przy pierwszym problemie. A roz³o¿ona skrzynia DSG u nich w gara¿u ¶wiadczy ¿e maj± wiedzê z do¶wiadczenia a nie z forum.
By Lukasz_WD -  17 maja 2009, 18:01
#16830
Mam ma³e pytanie.

Robie w Kreatorze chipa do swojego GTI ale jest pare problemów wysz³o ze mam sonde lambda do wymiany. Poza tym samochod praktycznie nie zareagowa³ na wirusa.(dodam ze spêdzi³em tam ca³y dzien bo pisali specjalnie dla mnie program...) Tzn momet podskoczy³ do 320Nm turbo dmucha pod 1,2bara ale mocy przysz³o tylko do 215KM a powinno byæ w okolicach 240KM jeszcze w poniedzia³ek jade na sprawdzenie szczelno¶ci uk³adu dolotowego bo moze gdzies ucieka ci¶nienie. ale martwi mnie jeszcze jedna rzecz.
Jak jade na pozycji D i wcisne peda³ tak do po³owy to DSG "szarpie" i tylko w tym przypadku na Sporcie jest oki na D jak wcisne do oporu ( i z Kick offem) b±dz delikatnie te¿ jest oki, jak s±dzicie darowaæ sobie i wgrywac spowrotem serie ?? i moze jeszcze powiedzie czy jazda z zepsuta sond± moze powodowac jakie¶ uszkodzenia... badz na co wp³ywa...

dzieki za odp.
Awatar użytkownika
By krz_p -  18 maja 2009, 9:54
 wielkopolskie
#16848
wróæ do serii, zdiagnozuj dok³adnie auto co jest z nim nie tak
napraw co bêdzie do naprawienia
i jed¼ do innego tunera, bo ewidentnie nie ogarniaj± auta, powinni wiedzieæ co jest uszkodzone, ¿e auto nie osi±ga zamierzonej mocy

prawdopodobnie zawór DV masz do wymiany
By Lukasz_WD -  18 maja 2009, 13:51
#16851
oki dzieki wielkie za pomoc w takim razie wracam do serii i do leczenia golfa a potem krakow comsport welcome to :D
By tommmy -  07 kwie 2010, 23:34
 -------
#23631
z nowym sezonem postanowilem rozdziewiczyc moje GTI, chce od razu uderzyc z grubej rury: k04, wtryski s3, intercooler s3 , waham sie nad wydechem... (wiem ze to waskie gardlo ale podoba mi sie jego dzwiek :D ) jezdze seria gti, jezdzilem gti po chipie a takze ED30 i moim zdaniem roznica jest prawie rzadna :? mam kilka pytan co do forumowych wyjadaczy co posiadaja auta 300+, jestem ciekaw jak samochody wasze spisuja sie na codzien, jak spisuje sie DSG i na co waszym zdaniem powinienenm zwrocic uwage przy takiej modyfikacji. Chce zeby wszystko stroil COMPSPORT (nie orientuje sie ktos czy sa w stanie w/w elemety zamontowac? P.S. JEST KTOS MOZE Z OKOLIC WARSZAWY KTO POSIADA GOLFA GTI 300+ - z checia umowilbym sie na test drive :D
By Hulaj -  08 kwie 2010, 13:45
 mazowieckie
#23649
tommmy pisze:z nowym sezonem postanowilem rozdziewiczyc moje GTI, chce od razu uderzyc z grubej rury: k04, wtryski s3, intercooler s3 , waham sie nad wydechem... (wiem ze to waskie gardlo ale podoba mi sie jego dzwiek :D ) jezdze seria gti, jezdzilem gti po chipie a takze ED30 i moim zdaniem roznica jest prawie rzadna :? mam kilka pytan co do forumowych wyjadaczy co posiadaja auta 300+, jestem ciekaw jak samochody wasze spisuja sie na codzien, jak spisuje sie DSG i na co waszym zdaniem powinienenm zwrocic uwage przy takiej modyfikacji. Chce zeby wszystko stroil COMPSPORT (nie orientuje sie ktos czy sa w stanie w/w elemety zamontowac? P.S. JEST KTOS MOZE Z OKOLIC WARSZAWY KTO POSIADA GOLFA GTI 300+ - z checia umowilbym sie na test drive :D

1.Golf jest moim autem na co dzień, sprawuje się bez zarzutu.
2.nic się nigdy nie wysrało.DSG również normalnie.
3.jeżeli będziesz robił w CS to o nic się nie musisz martwić, oni się wszystkim zajmą montaż, strojenie itd.
4. Jak wyżej jeżeli będziesz robił w CS to na nic nie musisz zwracać uwagi.

PS. zastanów się poważnie nad wydechem, nie musi być głośny.

Jeżeli będziesz miał jakieś konkretne pytania to wal śmiało, podpowiem, tylko chyba nie w tym wątku bo k04 to nie czip 8)

Mieszkam 250km od Wawy :) to nie okolice ale jak Cie rzuci w lubelskie to się polecam.

pozdrawiam.
By Talent -  04 cze 2013, 16:25
 -------
#99785
Dzwonilem, będę tam robił, całkiem fajna cena 1700 zł, a downpipe zrobię w ecu project :-) bo jetronic ściąga od mg i sporo drożej to wychodzi :-)
By czesiek -  04 cze 2013, 17:11
 dolnośląskie
#99790
Zadzwon do kls we wro bo kiedys oni robili dla ecu project i zajmuja sie tylko ukladami wydechowymi. Wiec lepiej uderzyc bezposrednio do zrodla. Pozdro
By apdmls1995 -  07 sty 2018, 16:09
 wielkopolskie
#260769
wiem ze to dosc glupie pytanie ale tuner z mojego miasta za 1000zl z hamowania i ze wszystkim w moim golgie 2.0 tfsi 200 koni 130 przebiegu moze zrobic 250/260 koni za 1000zl jak pisalem . czy to nie jest dziwnie nisak cena , bo patrze na wasze to duza roznica? w czym on mzoe byc gorszy i jakie szkody moga wyjsc bo widocznie bez powodu nie ma tkaiej roznicy cenowje. ?