#202088
Wertując kilka tematów odnośnie tego problemu nie znalazłem żadnej konkretnej odpowiedzi na ten temat.
Otóż niedawno(ok. 3 tyg temu) przy jeździe wyskoczyła mi czerwona kontrolka kierownicy(czerwona kontrolka), od razu stanąłem zgasiłem auto po chwili odpaliłem i kontrolka zniknęła(czerwona kontrolka), skręciłem na maksa w prawo, lewo i nic nie wyskoczyło dodam że po wyskoczeniu kontrolki podczas jazdy wspomaganie cały czas działało. Po zniknięciu kontrolki uznałem że komputer mógł złapać jakąś wikse i tyle temat olałem. Kilka dni temu kontrolka(czerwona kontrolka) znowu wyskoczyła lecz teraz już nie zniknęła, wspomaganie cały czas działa co jest najdziwniejsze w całej sytuacji. Dzisiaj byłem u znajomego na VCDSie sprawdzić kod błędu i spróbować po prostu go skasować.
VCDS wyrzygał nam to:
1 Fault Found:
00573 - Steering Torque Sensor (G269)
008 - Implausible Signal - MIL ON
Po usunięciu błędu wszystko jest w porządku do momentu skręcenia kierownicy w lewo, w pewnym momencie skrętu błąd pojawia się na nowo, mimo ponownego pojawienia się błędu wspomaganie cały czas działa. Nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ze strony maglownicy.
Moje pytanie czy da się ten problem rozwiązać nie wymieniając całej maglownicy bo nie powiem nie uśmiecha mi się taka kosztowna naprawa.
Otóż niedawno(ok. 3 tyg temu) przy jeździe wyskoczyła mi czerwona kontrolka kierownicy(czerwona kontrolka), od razu stanąłem zgasiłem auto po chwili odpaliłem i kontrolka zniknęła(czerwona kontrolka), skręciłem na maksa w prawo, lewo i nic nie wyskoczyło dodam że po wyskoczeniu kontrolki podczas jazdy wspomaganie cały czas działało. Po zniknięciu kontrolki uznałem że komputer mógł złapać jakąś wikse i tyle temat olałem. Kilka dni temu kontrolka(czerwona kontrolka) znowu wyskoczyła lecz teraz już nie zniknęła, wspomaganie cały czas działa co jest najdziwniejsze w całej sytuacji. Dzisiaj byłem u znajomego na VCDSie sprawdzić kod błędu i spróbować po prostu go skasować.
VCDS wyrzygał nam to:
1 Fault Found:
00573 - Steering Torque Sensor (G269)
008 - Implausible Signal - MIL ON
Po usunięciu błędu wszystko jest w porządku do momentu skręcenia kierownicy w lewo, w pewnym momencie skrętu błąd pojawia się na nowo, mimo ponownego pojawienia się błędu wspomaganie cały czas działa. Nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ze strony maglownicy.
Moje pytanie czy da się ten problem rozwiązać nie wymieniając całej maglownicy bo nie powiem nie uśmiecha mi się taka kosztowna naprawa.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2015, 23:59 przez Ocik, łącznie zmieniany 1 raz.